Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

Share

Με αφορμή μια περιπέτεια που είχα με μια χαλασμένη συσκευή, έχοντας απηυδήσει με την “γραμμή καταναλωτή” πολύ γνωστής εταιρίας, επικοινώνησα με την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στην ειδική τηλεφωνική γραμμή “1520”. Ανέφερα το πρόβλημα και άφησα τα στοιχεία μου.

Αυτό έγινε την προπερασμένη Παρασκευή το απόγευμα. Το πρωί της περασμένης Τρίτης “έσπασε” το τηλέφωνο (το είχα βλέπετε στο αθόρυβο). Κάποια στιγμή απάντησα και στην άλλη άκρη της γραμμής ήταν μια κυρία, που με ρωτούσε αν αντικατέστησαν την συσκευή και αν συνεχίζει να υπάρχει το πρόβλημα.
Να τονίσω ότι από την (δήθεν) “γραμμή καταναλωτή” της εταιρίας, επικοινώνησαν και αυτοί σήμερα (για να μου πουν για την αντικατάσταση), αφού τους είχα πάρει αρκετά τηλέφωνα και παρά τις υποσχέσεις ποτέ δεν με είχαν καλέσει.

Η αλήθεια είναι ότι εξεπλάγην ευχάριστα. Δεν περίμενα μια δημόσια υπηρεσία να είχε τόσο άμεση (και αποτελεσματική) ανταπόκριση. Και όμως λειτουργεί υποδειγματικά. Είχα και κατά το παρελθόν επικοινωνήσει για άλλο θέμα και μετά από λίγο διάστημα είχα λάβει μια επιστολή που ενημέρωνε για την διαβίβαση της καταγγελίας σε αρμόδια υπηρεσία (Νομαρχίας), η οποία όμως ποτέ δεν με ενημέρωσε (ως όφειλε) για την εξέλιξη του θέματος…

Είχα σκοπό να μεταφέρω εδώ στοιχεία σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών, ένα βασικό βέβαια μπούσουλα σε κάποια καθημερινά θέματα, αλλά επειδή δεν είχα καταλήξει με το τρόπο  που θα το έκανα, έπαιρνε συνεχώς αναβολή. Θα το προγραμματίσω σύντομα, γιατί η ενημέρωση θα μπορούσε να βοηθήσει να ξεπεραστούν πολλά προβλήματα που καθημερινά αντιμετωπίζουμε.

Share

admin

Τις πληροφορίες για το πρόσωπο μου, τις έχω γράψει στην επιλογή του Ιστολογίου ("Για μένα")....

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

1 Απάντηση

  1. 15 Μαρτίου 2009

    […] Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ↩ Συντάκτης: Michalis Vasilakis | Ωρα: 06:50 […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.