Για την αστική συγκοινωνία

Share

Παραθέτω σχόλιο αναγνώστη σχετικά με την εμπειρία που είχε από την λειτουργία της αστικής συγκοινωνίας. Στο σχόλιο έγιναν μικρές αλλαγές για λόγους διαφύλαξης της ανωνυμίας, που δεν αλλοιώνουν την ουσία του:

Μιχάλη καλημέρα,
σχετικά με την αστική συγκοινωνία θα ‘θελα να σου πω. Τη διαδρομή από το σπίτι μου μέχρι τη δουλειά μου, συνήθως την κάνω με τα πόδια.
Μετά από ατύχημα και για μερικές μέρες χρειαζόμουν μεταφορικό μέσο. Η λύση του αστικού μου ερχόταν ‘κουτί’. Η εμπειρία τραυματική. Μοναδικό φωτεινό σημείο οι οδηγοί. Ευγενικά και εξυπηρετικά παλικάρια που υποφέρουν για όλη τους τη βάρδια, αυτά που για μένα ήταν διάρκειας μερικών λεπτών (σσ η ταλαιπωρία).
Φανταστείτε λοιπόν μια σιδερένια κατασκευή με έναν ντιζελοκινητήρα και αυτόματο κιβώτιο μετάδοσης που δεν σταματά να δουλεύει από το πρωί και κυκλοφορεί με θερμοκρασίες γύρω στους 30ο C, χωρίς υποψία (όχι κλιματισμού), ούτε καν ανοιγόμενου παράθυρου για αερισμό!!!
Μπορεί  λοιπόν να ‘Αναζητούνται επιβάτες’ σύμφωνα με τον τίτλο σου, αλλά εγώ, γερός να ‘μαι, στο αστικό δεν ξαναμπαίνω αν δεν πιάσει Νοέμβρης.

Νομίζω ότι μέσα από τα σχόλια και τις παρατηρήσεις όλων μας μπορεί να βρεθεί κάποια λύση. Είναι καλό οι δημοτικοί μας άρχοντες να αφουγκράζονται την κοινωνία. Ολοι κερδισμένοι θα ‘μαστε.

Share

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

2 Σχόλια

  1. Ο/Η malibou λέει:

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΙΝΩΝΙΑ… ΓΙΑΤΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΕΦΟΣΟΝ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΒΟΛΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΚΑΙ ΔΑΚΤΥΛΙΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΣΤΟ ΞΗΡΟΚΑΜΠΟ?? ΕΤΣΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΚΙΝΗΣΗ 8Α ΛΙΓΟΣΤΕΥΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΑΛΛΑ ΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΘΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΝ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΕΣΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΝ… ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΛΟΓΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΞΗΓΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

  2. Ο/Η Michalis Vasilakis λέει:

    Δακτύλιος μπήκε πέρυσι, χωρίς οργάνωση και με προχειρότητα, με αποτέλεσμα να δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα απ’ όσα έλυνε. Παράλληλα, δεν υπήρχε ουσιαστική αστυνόμευση και πολλοί τον παραβίαζαν συστηματικά κινούμενοι ακόμα και αντίθετα σε μονόδρομους, χωρίς συνέπειες.
    Για ένα τέτοιο μέτρο χρειάζεται σοβαρή μελέτη που δεν έγινε, με αποτέλεσμα να αποτύχει.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.