Εχει παραγίνει το κακό

Share

Εχω ένα πολύ εύκολο νούμερο τηλεφώνου και το αποτέλεσμα είναι πολλές φορές να το καλούν κατά λάθος. Ανάμεσα σε αυτούς είναι και αρκετές εισπρακτικές εταιρίες. Η ώρα δεν είναι γι’ αυτές πρόβλημα… Δεν ενδιαφέρει αν είναι κοινής ησυχίας αν είναι ακόμα και Σάββατο.Κόκκινη κάρτα

Προ ημερών σκέφτηκα να απαντήσω σε ένα από αυτά και ενημέρωσα το πρόσωπο που ήταν στην άλλη άκρη, ότι είναι λάθος το τηλέφωνο που καλούν, ότι εν πάση περιπτώσει είναι ώρα κοινής ησυχίας και είναι απαράδεκτο να ενοχλούν.
Εδειξε να κατάλαβε αυτό που είπα, και χωρίς να ζητήσει συγνώμη για την ενόχληση, επιχείρησε να με ρωτήσει αν ξέρω το πρόσωπο που ψάχνουν, για να εισπράξει μια αρκετά οργισμένη αντίδραση. Μάλιστα το Σάββατο είχα πάλι μήνυμα από το ίδιο πρόσωπο που αφορούσε τον ίδιο πελάτη…

Το θέμα είναι ότι κοντεύω να μάθω τους περισσότερους οφειλέτες της περιοχής. Στον αυτόματο τηλεφωνητή μου έχουν αφήσει πλείστα μηνυμάτων. Σκέφτηκα λοιπόν, μια και το λογισμικό μου το επιτρέπει (λειτουργεί μέσω υπολογιστή) να φτιάξω ένα προφίλ ειδικά για ορισμένους αριθμούς της επιλογής μου, ώστε να λαμβάνουν μια σχετική απάντηση. Οχι ότι θα καταφέρω κάτι με αυτό, αλλά τουλάχιστον θα είναι μια απάντηση στο θράσος τους.

Κατανοώ ότι κάνουν τη δουλειά τους, αλλά είναι παράνομο στην ουσία να λαμβάνω γνώση προσωπικών δεδομένων, όπως απαράδεκτο είναι να καλούν και ότι  ώρα θέλουν.
Γιατί όταν ξέρεις ποιόν καλούν (αναφέρουν το όνομα του) και από που καλούν (ακόμα και ποιά τράπεζα αφορά), είναι σαφές ότι πρόκειται για κάποια ωφειλή (σιγά μην ψάχνουν τον κόσμο για να του γυρίσουν λεφτά).

Share

admin

Τις πληροφορίες για το πρόσωπο μου, τις έχω γράψει στην επιλογή του Ιστολογίου ("Για μένα")....

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

3 Σχόλια

  1. Ο/Η ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ λέει:

    Αμφιβάλεις δηλαδή ότι πρόκειται για προωθητικές πολιτικές από τις τράπεζες που ψάχνουν πελάτες και τους καλούν για ενημέρωση σχετικά με προνόμια για νέες κάρτες και καταναλωτικά δάνεια?

    Δεν είναι απαραίτητο να τους καλούν επειδή χρωστάνε.

    Μην είσαι προκατειλημμένος λοιπόν και προβαίνεις σε λανθασμένα συμπεράσματα…!

  2. Ο/Η Michalis Vasilakis λέει:

    Αμφιβάλω, γιατί όταν αρκετά από τα μηνύματα είναι για παράδειγμα του στυλ “ο τάδε πρέπει να επικοινωνήσει για επείγουσα προσωπική του υπόθεση” και όταν αυτά είναι επαναλαμβανόμενα και πιεστικά για το ίδιο πρόσωπο, τότε είναι πασιφανές.
    Και από που ως που σε καλούν (ακόμα και σε ακατάλληλες ώρες) και σου αφήνουν μήνυμα να επικοινωνήσεις εσύ, δηλαδή να χρεωθείς εσύ, ώστε να σε ενημερώσουν;
    Εχω δεχθεί τόσα μηνύματα και για τόσα άτομα που επέτρεψε μου να είμαι βέβαιος, διαφορετικά πίστεψε με δεν θα έκανα τέτοια αναφορά. Δηλαδή, το μόνο που δεν έχω κάνει γιατί θα ήταν και παράνομο, θα ήταν να πάρω πίσω και να παραστήσω το αναζητούμενο πρόσωπο και να ρωτήσω τι με θέλουν…

  3. Ο/Η sardanapalos λέει:

    Οι εισπρακτικές δεν είναι τίποτα
    μπροστά στην *elass, γνωστή εταιρεία
    σταθερής τηλεφωνίας.
    Με έχουν πάρει τους τρεις προηγούμενους
    μήνες περίπου 150-200 τηλέφωνα.
    Δεν έχουν και πρόβλημα με τις ώρες,
    8:00 με 21:00 “δουλεύουν” τα τηλέφωνά
    τους.
    Και που να τους πείτε να σταματήσουν
    να τηλεφωνούν ή ότι είναι μεσημέρι
    και …κοιμόμαστε…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.