Τα ΜΜΕ φταίνε πάλι!

Share

Μιλώντας στο ραδιόφωνο του “Λατώ 103,3”, ο δήμαρχος Αγίου Νικολάου κ. Δημήτρης Κουνενάκης, ανέφερε: “ότι ένα θέμα είναι οι πολίτες και οι εκπρόσωποι τους οι οποίοι είχαν μια έντονη προβολή αυτές τις μέρες από όλα τα μέσα για τα ζητήματα τους, χωρίς να υπάρχει και ο αντίλογος ο τυπικός(;) από κάποιους άλλους ανθρώπους”, για να λάβει την παρέμβαση του δημοσιογράφου Θάνου Κορομπύλια: “ο οποίος δεν αποκλείστηκε από κάποιο μέσο πιστεύω…”, για να συνεχίσει ο δήμαρχος, αναφερόμενος σ’ έναν επαγγελματία από την Ρ. Κουνδούρου (προφανώς δεν έχει κάποια σημασία ότι είναι ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας και εκπροσωπεί όλους τους επαγγελματίες!), ενώ οι άλλοι (λέει) συμφωνούν (αν και δεν βγαίνουν δημόσια να το κάνουν…).

Τέλος πάντων. Η ουσία για μένα είναι ότι πάλι ενοχλείται ο δήμαρχος για την “προβολή” των διαφωνούντων με τον δακτύλιο. Χωρίς βέβαια να έχει διαπιστωθεί λογοκρισία οποιασδήποτε άλλης άποψης. Αν έχει κάτι να καταγγείλει, αν υπήρξε κάποια λογοκρισία, ας την αναφέρει. Το να επανέρχεται και να επιθυμεί να κατευθύνει τα μέσα ενημέρωσης στο ποιόν θα φιλοξενούν και τι θα λένε, αποδεικνύει ότι δεν φαίνεται να αποποιείται την υφέρπουσα ολοκληρωτική νοοτροπία του…

Να απαλλοτριώσεις δήμαρχε τα ραδιόφωνα και τις εφημερίδες! Να τα θέσεις στην υπηρεσία του λαού… Ακούς εκεί να προβάλλουν τα παράπονα και τις θέσεις των πολιτών… Τι το περάσαμε; Από που πήραν την άδεια;

Να το πω πάλι; Θα το πω. Αν δεν τους αρέσει η κριτική, υπάρχουν καθεστώτα σε άλλα μέρη του κόσμου όπου μπορούν να απολαύσουν το «αγαθό» του ολοκληρωτισμού.

Share

admin

Τις πληροφορίες για το πρόσωπο μου, τις έχω γράψει στην επιλογή του Ιστολογίου ("Για μένα")....

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

33 Σχόλια

  1. Ο/Η ΜΑΚΗΣ λέει:

    ΑΣΑΙ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΩΝ ΕΛΕΓΧΟ .ΤΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΟΛΑ. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΝΑΜΑΙ ΝΟΜΑΡΧΗ… ΔΕΝ ΤΩΝ ΔΙΟΡΙΣΑΜΑΙ ΑΥΤΟΝ!!!!!!!!!! ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΦΤΑΕΙ Ο ΔΑΝΔΟΥΛΑΚΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΜΙΣΘΟΣ. ΕΝΩ ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΓΑΛΑΖΙΑ ΕΝΣΗΜΑ ΜΠΛΕ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΝΟΜΑΡΧΗ ΕΜΙΣΘΟΥ

  2. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    ΩΡΑ ΓΙΑ ΒΟΛΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟΜΕΝΟΙ….. ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΠΟΛΗ …….ΥΠΕΥΘ. ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

  3. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Δημοσιογράφος και ο Κορομπύλιας; ΑΠό πότε το αγράμματο;

  4. Ο/Η ΚΩΣΤΑΣ λέει:

    Γεια σου Μιχάλη

    Κατά γενική εκτίμηση τα έχεις καταφέρει καλά Μιχάλη με το blog.
    Έχεις αγχώσει πολύ το Δήμαρχο, ο οποίος από τη φύση του(αγχώδης και μονομανής)δεν μπορεί να διαχειριστεί κρίσεις και κόντρες. Βλέπεις δεν είναι όλα συνεδριάσεις που τους αποτελειώνεις με διαδικαστικά θέματα.
    Εκεί έξω είναι η κοινωνία και έχει προβλήματα και ο κάθε Δήμαρχος έχει μεγάλη ευθύνη για τη διαχείριση αυτών των προβλημάτων.
    Όσες φορές ήταν στην αντιπολίτευση ήταν καλός. Έλεγε διάφορα αλλά τώρα δυσκολεύεται. Και μάλλον χάνει τις εντυπώσεις και την ουσία των πραγμάτων. Κλασικό παράδειγμα Συνασπιστή, ο οποίος δεν μπορεί να κάνει καλά την εξουσία που του προκύπτει.
    Αλλά και τι να πει; Να πει ότι κατηγορούσε τον Ζερβό αλλά έκανε πήρε κι αυτός Δάνειο;
    Ή μπορεί να πει κάτι ξεκάθαρο για τη μαρίνα όπου ο Αντιδήμαρχός του ήταν ο υπεύθυνος Λογιστής, ο οποίος δεν είδε και δεν άκουσε τίποτα για την ταμπακέρα!
    Γιατί όλα τα προβλήματα δεν λύνονται με το να κάνεις συμβιβασμούς και να κρατάς ισορροπίες ανάμεσα σε διάφορες οικογένειες και μεγαλοπαράγοντες του Αγίου Νικολάου που ευθύνονται για πολλά και διάφορα που γίνονται αλλά κυρίως γι αυτά που δεν γίνονται.
    Τα προβλήματα λύνονται με σχεδιασμό και πολιτική ωρίμανση των ζητημάτων. Και με ικανούς ανθρώπους που δεν θα εκπροσωπούν οικογένειες αλλά άλλα πράγματα πολύ πιο σημαντικά.
    Αλλα που; Ποιος να σχεδιάσει τώρα. Αυτά είναι ψιλά γράμματα.
    Και ξέρεις κάτι ρε Μιχάλη.
    Με εκνευρίζει κάθε φορά που κάποιος αναλαμβάνει κάπου σε κάποια θέση και μετά τα ρίχνει στους άλλους γιατί παρέλαβε καμμένη γη.
    Πάντως εσυ καλά τα καταφέρνεις για το κόμμα σου. Και Κυβέρνηση και αντιπολίτευση. Καλός και έξυπνος είσαι και τα πας καλά. Εσύ ένα στρατευμένο στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας.
    Αλλά η απορία είναι εύλογη.
    Γιατί μόνο ο Δήμαρχος στο στόχο; Μόνο αυτός είναι το ζήτημα; Αυτός και οι Αντιδήμαρχοί του;
    Γιατί όχι ας πούμε και ο κ. Τσουκάκης,(άλλος μεγάλος αστέρας του Δήμου αυτός), ο οποίος αν και Πρόεδρος στο Νοσοκομείο, έχει “ανταγωνιστικό μαγαζί” η γυναίκα του στον Άγιο Νικόλαο; Πως το κρίνει κάποιος καλόπιστος αυτό; Ότι είναι συμβατή ηθικά και πολιτικά δραστηριότητα; Δεν υπάρχει ασυμβίβαστο εδώ; Πως εσύ δεν το έχεις επισημάνει ακόμη;
    Επίσης θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι πιο απλό.
    Η Κυβέρνηση της ΝΔ τα έχει κάνει όλα από μπαμπούρια σόπατο στον Άγιο Νικόλαο;
    Γιατί δεν βγάζεις στον αφρό και τα ζητήματα ολιγωρίας της Κυβέρνησης;
    Θέλεις να σου αναφέρω μερικά; Μπορώ να σου πω πολλά. Από αδειοδοτήσεις περιπτέρων μέχρι απώλεια σημαντικών έργων!
    Επίσης να αναρρωτηθώ γιατί κάποια πρόσωπα έχουν μείνει στο απυρόβλητο των κρίσεών σου. Όπως ας πούμε τα “συνεταιράκια”… Ποιά είναι τα “συνεταιράκια”; Αυτά από τη Σητεία που μοιράζονται κοινοβουλευτικές έδρες, θώκους και αξιώματα…
    Και για να μην παραξηγηθώ, όταν λέω συνεταιράκια, δεν εννοώ κάτι κακό. Εννοώ τους εν αγαστή πολιτική συνεργασία σε όλα τα επίπεδα Μιχάλη και Γιάννη(τυχαία είναι καλός σου φίλος), οι οποίοι μέχρι σήμερα δεν έχουν παίξει ουδεμία αντιπολιτευτική “μπιστολιά” μεταξύ τους. Λες και βρίσκονται στο ίδιο κόμμα βρε παιδί μου! Ή μήπως έχουν παίξει και δεν το έχω πάρει χαμπάρι; Ακόμη και ένα μπλοκ που έβγαζε κάποια άπλυτα στο παρελθόν είναι παγωμένο από τις 8 Απριλίου 2008…
    Αν κάνω λάθος Μιχάλη, σχώρα με.

    Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη φιλοξενία

    Φιλικά
    Κώστας

  5. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Αφηστε τον να βγαινει στα ΜΜΕ.
    Μια χαρα τα καταφερνει να ξεφτιλιζεται.
    Μαλλον η γελοιοτητα δεν εχει ορια!

  6. Ο/Η manos λέει:

    Βρε Μιχαλη,τι ψαχνεις τωρα να βρεις απο εναν ανθρωπο που νομιζει πως “ολοκληρωτισμος” ειναι το…”αφηστε με να ολοκληρωσω” που λενε οι τηλεοπτικοι “πολιτικοι” ΜΑΙΝΤΑΝΟΙ;Ευθιξια και κοτσια να παραδεχτει το λαθος και να ζητησει αντρικια συγνωμη;Αυτοι ολοι εχουν την πεποιθηση πως διαθετουν το αλαθητο του Παπα…και την βαθεια ριζωμενη γνωμη και γνωση πως για ολα τα στραβα ΦΤΑΙΝΕ ΠΑΝΤΑ ΟΙ “ΑΛΛΟΙ”,ακομα κι αν οι αποφασεις ειναι δικες τους…ξεχνανε βεβαια πως σε λιγα χρονια οι “αλλοι” θα ειναι αυτοι οι ιδιοι…

  7. Ο/Η George λέει:

    Λες για τον μιχάλη κώστα αλλά βλέπω ότι είσαι εναντίον ολλων ακόμα και του καρχιμάκη αλλα το πασοκ δε το αγγιζεις. Είσαι φιλικός προς τον ζερβό, αρα τελικά είσαι κρυφοπασόκος οπότε μη βάζεις στους άλλους ταμπέλες.

    Οι ταμπελες ειναι το μεγάλο πρόβλημα και πρέπει να τις αφησουμε στην άκρη αν θέλουμε να γίνει κάτι στη πόλη μας.

    Αν δεν είπε κάτι ο μιχάλης πες το εσύ ή καποιος άλλος ώστε όλοι μαζι να συμπληρώσουμε το παζλ της κατάστασης στον Άγιο Νικόλαο.

  8. Ο/Η Michalis Vasilakis λέει:

    ΚΩΣΤΑΣ,

    βάζεις πολλά θέματα και δε νομίζω ότι είναι εύκολο να απαντηθούν μέσα σε μερικές γραμμές. Αλλωστε, ο χώρος είναι για σχόλια και όχι για να μακρηγορούμε.

    Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος και περιεκτικός…

    Σε γενικές γραμμές συμφωνώ σε όσα γράφεις. Υπάρχουν όμως και σημεία που διαφωνώ.

    Δεν έχω αγχώσει εγώ τον δήμαρχο. Η ανικανότητα στη διαχείριση του δήμου φταίει… Εγώ απλά την επισημαίνω!

    “καλά τα καταφέρνεις για το κόμμα σου”. Δε νομίζω ότι έχω δώσει κάποιο τέτοιο δικαίωμα εδώ μέσα. Προσπαθώ τουλάχιστον να αφήσω στον τομέα της αυτοδιοίκησης εκτός από κάθε τέτοια αντιπαράθεση. Μια και μόνη φορά έχω αναφερθεί σε κόμμα. Στην περίπτωση της “οικολογικής κίνησης”, όπου κατά την άποψη μου και βάση την πληροφόρηση μου, υπάρχει δάκτυλος ΣΥΡΙΖΑ.
    Σε καμία άλλη περίπτωση δε θυμάμαι να ανακάτεψα ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, κλπ. Οπότε με αδικείς…

    Λες γιατί δεν ασχολούμαι με τον Τσουκάκη. Θα σε ενημερώσω λοιπόν, ότι σύμφωνα με την τοποθέτηση και του εκπροσώπου των εργαζομένων στη τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, υπάρχει αύξηση των εργαστηριακών εξετάσεων στο Νοσοκομείο. Και φυσικά, κανένα ασυμβίβαστο δεν υπάρχει λόγω της συζύγου του. Πέρα από αυτό, επειδή γνωρίζω την ευαισθησία του στο θέμα, κάθε πρόβλημα που δημιουργείται στον τομέα αυτό, προσπαθεί να επιλύεται άμεσα ώστε να μην μένουν σκιές.

    Να σου πω όμως στον αντίποδα κάτι άλλο; Οταν το 1998 κατέβηκε Νομάρχης, το ΣΔΟΕ έκανε έφοδο στο ιατρείο της συζύγου του και στις επιχειρήσεις του. Οχι μόνο δεν βρήκαν τίποτα, αλλά έσκυψαν και το κεφάλι και παραδέχθηκαν ότι “τους έστειλαν”. Και ακόμα έβαλε πλαφόν το ΤΑΞΥ στις εξετάσεις στο νομό μας, μοναδική περίπτωση πανελλαδικά, με αποτέλεσμα να “κυνηγούν” οι συνάδελφοι της τη σύζυγο του επειδή την πλήρωσαν και αυτοί μαζί της! Ας μην αφήνουμε λοιπόν υπονοούμενα, χωρίς να γνωρίζουμε. Καμιά φορά, τα πράγματα είναι ακριβώς τα αντίθετα…

    Πέρα των παραπάνω, να επαναλάβω ότι ουδέποτε είπα ότι θα καλύψω κάθε κενό ενημέρωσης, αντιπολίτευσης, αντιπαράθεσης. Μακάρι να υπήρχαν και άλλοι που να έκαναν ότι και εγώ και να αναδεικνύουν και άλλα ζητήματα που εγώ δεν θίγω.

    Μακάρι, ακόμα, να υπήρχαν και περισσότερα ιστολόγια, περισσότεροι ενεργοί (πραγματικοί) πολίτες και να μην ασχολούμουν εγώ καθόλου.

    Οπως διαπιστώνεις, δεν λογοκρίνω καμία θέση. Παράλληλα, είμαι ανοικτός σε κάθε αρθρογραφία (ακόμα και αν δεν συμφωνώ) αρκεί να είναι σε γνώση μου τα στοιχεία του αρθρογράφου και χωρίς να υπάρχει κανένα ενδεχόμενο δημοσιοποίησης τους από μέρους μου.

    Το ζητούμενο για μένα είναι περισσότερος προβληματισμός, περισσότερη ενημέρωση, περισσότερες αμφιβολίες και διάλογος. Οποιος συμβάλει σε αυτό και με οποιοδήποτε τρόπο είναι αποδεκτός.

    Οσο για το απυρόβλητο κανείς δεν βρίσκεται σε αυτό. Αλλά δεν μπορώ να ασχολούμαι και με τα πάντα. Αφιερώνω κάποιο χρόνο και δεν είμαι σε θέση να διαθέσω περισσότερο. Για μένα είναι χόμπυ αυτό που κάνω και όχι επάγγελμα…

  9. Ο/Η ΚΩΣΤΑΣ λέει:

    Καλημέρα Μιχάλη

    Κατ΄ αρχήν σ’ ευχαριστώ που δημοσίευσες το σχόλιό μου.
    Θα ήθελα να απαντήσω όμως σε μερικά πράγματα που τέθηκαν από σένα αλλά και από άλλους σχολιαστές.
    1. Κατ΄ αρχήν δεν είμαι κρυφοπασοκος, όπως λέει ο George. Και για να μην πλανάται κάποια αμφοβολία ψηφίζω ΚΚΕ χωρίς να είμαι ενεργός κομματικά. Απο παλιά…
    Όσο για το ΠΑΣΟΚ, γι αυτό τι να πει κανείς. Ότι η Μούλα, η Λούλα και η Σούλα σήμερα παίζουν ρόλο, αυτό είναι ενδεικτικό για το επίπεδο αυτού του κόμματος. Αλλά αυτό είναι δικό τους θέμα. Δεν με αφορά. Στο βαθμό που μας αφορά, γιατί πάντα το ΠΑΣΟΚ είναι μια μεγάλη δύναμη στον τόπο μας, θα πω ότι τα αποτελέσματα που έδωσαν οι τελευταίες εσωκομματικές εκλογές είναι ενδεικτικά.
    Στο Νομό έχουμε ένα Νομάρχη – περαστικά του εύχομαι – που είναι σχεδόν μια 25ετία στα πράγματα, Δημάρχους που ήταν οι ίδιοι και πριν από 15 χρόνια και κομματικά στελέχη που δεν έχουν αλλάξει εδώ και μια 8ετία. Αν αυτό είναι ανανέωση τότε τι να πω; Είναι το νέο ΠΑΣΟΚ του Γιώργου!
    Μπορώ να πω και για τη Ν.Δ. αλλά και για το ΣΥΝ. Αλλά αυτά εν καιρώ… Είπα για το ΠΑΣΟΚ γιατί προκλήθηκα.

    2. Οι απόψεις σου Μιχάλη για τον κ. Τσουκάκη είναι στρογγυλεμένες.
    Για όλα αυτά που λες υπάρχει και μια άλλη εκδοχή. Μην είσαι τόσο φανατικός με την εκδοχή που εκείνοι δίνουν. Η αλήθεια είναι σαν το παγόβουνο. Το ένα τρίτο είναι μόνο πάνω από τη θάλασσα και φαίνεται.
    Το ξέρεις – άσχετα αν δεν το ομολογείς – υπάρχει μεγάλο ηθικό και πολιτικό ζήτημα με την υπόθεση αυτή. Δεν μπορείς να είσαι ανταγωνιστής και ταυτόχρονα να ηγείσαι και ενός δημόσιου οργανισμού. Αλλά και γι αυτό είμαι περίεργος που δεν έχει τεθεί σε κάποια ερώτηση στη Βουλή από κάποιον πολυπράγμονα κατά τα άλλα Βουλευτή. Μήπως είναι ώρα να τεθεί για να δούμε αν πολιτικά υπάρχει θέμα; Θα την κάνει την ερώτηση όμως ο Μιχάλης; Και αν ναι γιατί δεν την έχει κάνει μέχρι σήμερα; Δεν έχει υποπέσει στην αντίληψή του το θέμα;
    Αν πάντως είναι η άποψή σου αυτή που λες, θα πρέπει να σου πω ότι η άποψη πολλών εδώ στον Άγιο Νικόλαο είναι διαφορετική. Υπάρχει ζήτημα και θα το βρείτε μπροστά σας. Γι αυτό κράτα και μια πισινή.
    Όσο για την αύξηση των εργαστηριακών εξετάσεων αυτό δεν λέει τίποτα. Πάντα θα υπάρχει ένας αριθμός που θα είναι συγκυριακά ευνοϊκός σε κάθε περίπτωση.
    Αλλά αν το δεις συνολικά – κάτι που μπορεί να γίνει σχετικά εύκολα – υπάρχει πρόβλημα…
    Κράτα λοιπόν πισινή.

    3. Όσο για το Δήμαρχο θα πρέπει να σου πω ότι πραγματικά στεναχωριέμαι που τον βλέπω έτσι. Να βλέπω ένα παλιό σύντροφο, με ικανότητες, με περγαμηνές και καλό βιογραφικό να αργοσβήνει πολιτικά μέσα από τα λάθη του και τις κακές επιλογές προσώπων και συνεργατών. Αλλά τι περιμένεις. Εκεί που μαχόταν και είχε χτίσει ένα αντιπασοκικό προφίλ σήμερα έχει κάνει μια βαθιά υπόκλιση. Πόσο εύκολα ξέχασε αυτά που έλεγε… Αυτό είναι και το μεγαλύτερό του πρόβλημα κατά την άποψή μου. Ένα πρόβλημα που θίγει την αξιοπιστία του και την πολιτική του πορεία. Θα μου πει κάποιος ότι η ζωή εξελίσσεται. Ναι αλλά πόσο να εξελιχθεί; Το να πας από την μια άκρη στην άλλη αυτό δεν συνιστά απλώς εξέλιξη. Είναι μια οβιδιακή μεταβολή! Για να μην την πω αλλιώς… Το αντάλλαγμα βέβαια ήταν να γίνει Δήμαρχος. Το κυνηγούσε χρόνια και θα ήταν “άδικο” να μην το πετύχαινε; Αλλά τα προβλήματα ήρθαν μετά γιατί έπρεπε να τακτοποιήσει τον εκλεκτό του ενός, τον εκλεκτό ενός άλλου πράγοντα, τον τραγουδιστή που κάνει και δρομολόγια με το πολυτελές σκαφάκι του σε πελάτες ξενοδοχείων(το ξέρει η εφορία;), τη σύζυγο ενός μεγάλου επιχειρηματία και κάποιον από το κόμμα και πάει λέγοντας. Όλοι αυτοί όμως δυστυχώς δεν κάνουν ένα καλό… Τα αποτελέσματα τα βλέπεις. Να μην τα επαναλάβω.
    Μιχάλη, κοιτάζω στο Δημοτικό Συμβούλιο και βλέπω μια τεράστια έρημο…
    Αλλά μήπως και στο Νομαρχιακό Συμβούλιο δεν είναι το ίδιο;

    Πάντως θα πρέπει να σου πω ότι τα προβλήματα δεν είναι μόνο στον Άγιο Νικόλαο. Πολλά ζητήματα που απασχολούν το Δήμο κρίνονται και από καταστάσεις που είναι έξω από αυτόν. Διαχείριση νερών, απορριμάτων κλπ
    Θα συμφωνήσω πάντως με τον φίλο που λέει να βάλουμε πλάτη.
    Χωρίς κόμματα και ταμπέλες πρέπει να βρεθούν ικανοί άνθρωποι. Που να μην ανήκουν σε οικογένειες που να έχουν συμφέροντα στην Πόλη να υπηρετήσουν. π.χ. μαγαζιά, ξενοδοχεία, τραπεζοκαθίσματα κλπ. Γιατί εκεί κρίνονται οι εκλογές. Στις “δουλείες” και στις αναμονές…
    Να βρεθούν ικανοί άνθρωποι που να μην συμμετέχουν αυτοί, οι γυναίκες, οι σύζυγοι και τα παιδιά τους στην πολιτική διαδικασία για να ρυθμίσουν τις περιουσιακές τους καταστάσεις…
    Που να μην έχουν πάρει το ταμείο του κόμματός τους και να έχουν φύγει κάποια στιγμή…
    Που να μην έχουν μόνο κομματικά εύσημα και μπάρμπα στην Κορώνη!
    Που να μην είναι προϊόντα μηχανισμών.
    Που να έχουν άποψη και να μπορούν να την υποστηρίξουν.

    Να ελπίζω σε ένα θαύμα;

    Αυτά για σήμερα

    Καλό πρωινό γιατί έχουμε και δουλειές

    Κώστας

  10. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    δάκτυλος ΣΥΡΙΖΑ η οικολογική ομάδα… τι να σου πει κανείς, το μόνο που σε νοιάζει είναι να συκοφαντήσεις (πριν ακόμα γίνει η ιδρυτική της συνέλευση) μια ομάδα ανήσυχων ανθρώπων που ενδιαφέρονται για το καλό του τόπου και το μέλλον των παιδιών τους. Οτιδήποτε ριζοσπαστικό δεν μπορεί να το ελέγξει το κολοδεξιό καθεστώς σας κοιτάτε να το συκοφαντήσετε και να το ισοπεδώσετε πριν ακόμα εμφανιστεί…σκοταδιστές.
    Τα 40 άτομα που συμμετείχαν στην ιδρυτική συνέλευση ξέρουν πολύ καλά που πήγαν και δεν έχουν αναγκή από τις δικές σου δήθεν αμερόληπτες “αποκαλύψεις”. Εσένα δεν είδα εκεί πέρα ούτε και κανέναν του συναφιού σου. Γιατί; για να μην σας διαφθείρει ο ΣΥΡΙΖΑ;; αστείοι! Μέχρι και η δημοτική παράταξη της δεξιάς δεν ντράπηκε να επιτεθεί στην οικολογική κίνηση και μάλιστα με ασύλληπτη παιδικότητα. Ξέρεις τι λέω εγώ; ότι εσείς όπως κι όλοι οι νεοφιλελεύθεροι και δεξιοί του κόσμου βλέπουν εχθρικά μια οικολογική κίνηση και ξέρεις γιατί; γιατί αισθάνεστε ότι ο κόσμος δεν κοιμάται και έχει ακόμα την ικανότητα να οργανώνεται και να αντιδρά για να διατηρήσει ακόμα και το δικαίωμα στη ζωή και επίσης γιατί η δράση μιας οικολογικής ριζοσπαστικής κίνησης είναι δεδομένο να αντιτεθεί στα συμφέροντα σας και στους σχεδιασμούς σας γιατί είναι αυτά που καταστρέφουν το περιβάλλον και είστε τελικά εσείς αυτοί που υποθηκεύεται το μέλλον των παιδιών μας. Γιατί; απλά για να τα κονομάνε οι φραγκάτοι εις βάρος του λαού. Και είστε τόσο άπληστοι που δεν μπορείτε να βάλετε ένα φραγμό ούτε στην ίδια σας την οικονομική μεγέθυνση ακόμα κι αν αυτή σημαίνει την πλήρη καταστροφή του περιβάλλοντος, δηλαδή και τη δικιά σας.
    Οπότε άσε τα σάπια…

  11. Ο/Η Michalis Vasilakis λέει:

    Ανώνυμος | 30 Ιουλίου 2008 – 11:55,

    πριν ακόμα ξεκινήσει, έγινε μια συνάντηση (το διάβασα στην εφημερίδα) στο Μαρδάτι. Εκεί εκλήθη ο δήμαρχος και μόνον. Ούτε η αντιπολίτευση, ούτε κανείς άλλος. Αυτό τα λέει όλα.

    Και προχωράτε χεράκι-χεράκι με τον δήμο. Ο εργολάβος καθαριότητας στην ουσία καθάρισε το οικόπεδο στον ΟΤΕ (που σε τελική ανάλυση, δεν είχε σχέση και με οικολογικά ζητήματα). Ο δήμος πλήρωσε και έφτιαξε τα καπελάκια. Ο Δήμος πλήρωσε την κοινή συναυλία στη πλαζ του ΕΟΤ. Που κόστισε νομίζω 3500 Ευρώ και πήγαν 70 άτομα! Δηλαδή κόστισε 50 Ευρώ το άτομο.
    Αλλά λεφτά, δεν είχε ο δήμος να δώσει στον Ερυθρό Σταυρό να τυπώσει ένα φυλλάδιο για τους σεισμούς….

    Και τι άλλο έκανε η ομάδα; Περιπάτους!!! Ηταν παρούσα σε καμιά άλλη δραστηριότητα; ΟΧΙ.

    Και μετά; Εξαφανίστηκε.

    Καλή η οικολογική κίνηση, αλλά να είναι ανεξάρτητη και όχι στημένη για να παίξει συγκεκριμένα παιχνίδια.

  12. Ο/Η Michalis Vasilakis λέει:

    ΚΩΣΤΑΣ,

    σου είπα ότι δεν υπάρχει ασυμβίβαστο. Είμαι μέλος του συμβουλίου του νοσοκομείου και γνωρίζω άριστα τι επιτρέπεται και τι όχι.

    Θα σου επαναλάβω, το να κατηγορείς αυτή τη στιγμή κάποιον, χωρίς να γνωρίζεις ή χωρίς να θες να δεχθείς κάποια πράγματα, είναι λάθος.

    Βέβαια δικαίωμα σου είναι και σεβαστό. Αλλά θα πρέπει να έχεις και τα ανάλογα στοιχεία. Αν κάτι συγκεκριμένο έχεις να καταγγείλεις, τότε εδώ είμαι και εγώ να συνηγορήσω. Αν υπάρχει έστω και μια περίπτωση, όπου ο Τσουκάκης έστειλε κάποιον ασθενή του νοσοκομείου στο ιατρείο της συζύγου της ή όπου ζήτησε από το προσωπικό του νοσοκομείου να το “στηρίζουν”, τότε πρέπει να την καταγγείλεις. Αν τέτοια στοιχεία δεν έχεις, τότε τα σχόλια σου είναι κακόβουλα…

  13. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    τελικά είναι δάχτυλος του ΣΥΡΙΖΑ ή του Δήμου; ότι να ναι λες απλά για να συκοφαντήσεις, για τις λεπτομέρειες που αναφέρεις, που θεωρείς ότι αποδεικνύουν την “ενοχή”(!) της οικολογικής κίνησης δε θα μπω στην κουβέντα, το βρίσκω τελείως ηλίθιο να αντιπαρατεθώ με βάση αυτές τις ανοησίες που είναι και ανακριβείς (στη βάση του ότι να ναι λες). Επίσης πρέπει να μάθεις ότι την οικολογική κίνηση δεν την διόρησε κανείς, λειτουργεί με συνέλευση οπου ο καθένας έχει το δικαιώμα να πει την άποψη του να βάλει θέματα να κάνει προτάσεις… κι εσύ αν ήσουν εκεί θα το είχες. Τώρα λες μπαρούφες απο το μπλογκ σου. Και σε ενημερώνω ότι στην ιδρυτική συνέλευση αν ερχόσουν θα έβλεπες ότι η αντιπροσωπευτικότητα των συμμετεχόντων ήταν ανάλογη του πλουραλισμού της κοινωνίας μας. Από ανθρώπους που πρώτη φορά εμφανίζονταν σε μια συλλογική διαδικασία, από ανθρώπους δραστήριους και ανησυχους με όρεξη να προσφέρουν, ανθρώπους νέους, μέχρι ανθρώπους απο το ΚΚΕ, τον ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ και ίσως και κάποιοι ψηφοφόροι της ΝΔ. Εσυ αυτό που κάνεις είναι να συκοφαντείς όλον αυτό τον κόσμο. Γιατί; για όσα είπα στο παραπάνω σχόλιο μου (Ανώνυμος | 30 Ιουλίου 2008 – 11:55)

  14. Ο/Η Michalis Vasilakis λέει:

    Καλά… Εντάξει… Ελλείψει επιχειρημάτων και απαντήσεων σε όσα παρέθεσα (και δεν τα είπα και όλα), λογικό είναι να πελαγοδρομείς με θεωρίες και προφάσεις…

  15. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    κοίταξε να δεις όμως… γιατί έχω την εντύπωση ότι πάντα όταν σου μπαίνουν σοβαρά ερωτήματα στα οποία δεν μπορείς να απαντήσεις λες μια τέτοια εξυπνάδα για να λήξεις τη συζήτηση; φοβάσαι να δώσεις παραπάνω έκταση; φοβάσαι μη ξεσκεπαστείς; φοβάσαι να συζητήσεις περισσότερο την αντίθετη άποψη μη τυχόν και εκτεθείς; όλα αυτα μαζί φαίνεται.

  16. Ο/Η Michalis Vasilakis λέει:

    Οταν όσα λέω τα αποκαλείς “ανοησίες”, “μπαρούφες”, κλπ, τότε δεν νομίζω ότι υπάρχει περιθώριο για κουβέντα.

    Σε αντιμετώπισα με κάθε σοβαρότητα, και εσύ με προσβάλλεις και καταχράσαι της φιλοξενίας. Απάντησα σε όσα έγραψες, αλλά δεν κάνεις το αντίστοιχο. Αποφεύγεις και θέτεις άλλα ερωτήματα.

    Δεν είμαι απολογούμενος για τίποτα. Διάλογος γίνεται εδώ και σε αυτή την περίπτωση όλοι οι μετέχοντες είναι ερωτώμενοι και ερωτώντες. Σε αυτό το πλαίσιο σου παρέθεσα συγκεκριμένα στοιχεία, χωρίς να λάβω έστω και ένα περί του αντιθέτου επιχείρημα πέρα από προσβολές.

    Το θέμα κλείνει εδώ…

  17. Ο/Η ΓΙΑΝΝΗΣ Α. λέει:

    ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΤΑ ΤΣΙΠΡΑΚΙΑ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑ!!!!!!!!! ΠΟΥ ΚΑΤΗΡΓΙΣΕ ΤΟΝ ΔΑΚΤΥΛΙΟ ΠΟΥ ΕΠΕΒΑΛΕ Ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ!!!!!!!! ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΕΧΟΥΝ ΚΡΥΦΤΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΙΞΟΥΝ ΕΝΑ ΛΑΚΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΘΑΦΤΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΦΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΤΩΝ ΤΟΠΟ ΠΙΣΩ. ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΜΕ ΤΩΝ ΛΟΥΚΑΡΑΚΗ ΠΑΛΙ ΑΥΤΗ ΕΙΧΑΝ ΒΑΛΕΙ ΤΩΝ ΔΑΚΤΥΛΙΟ

  18. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Καλώς το, το ΤΣΙΡΑΚΙ της οικολογικής ομάδας του ΤΣΙΠΡΑ.
    Καιρό έχετε να εμφανιστείτε και να υποστηρίξετε τη δημαρχάρα σας.
    Βρίζεις και συ. Τι άλλο να κάνεις που έχετε χάσει όλοι την ψυχραιμία σας;
    Πως αλλιώς θα μαζέψετε τα ασυμάζευτα του λαοπρόβλητου δημάρχου σας;
    Γιατί δε λες τίποτα για τον Αλμυρό ευαίσθητε….οικολόγε;
    Ποιός λέει μπαρούφες;
    Κάθε φορά που θα ανοίξετε τα στόματα-βόθρους που διαθέτετε, δείχνετε το επίπεδό σας και ποιοί πραγνατικά είσαστε..
    Οσο για το ότι δεν είδες το Μιχάλη στην ιδρυτική σας συνέλευση, είναι γιατί ο Μιχάλης ούτε άγεται ούτε φέρεται από κανένα και το αποδεικνύει καθημερινά.
    Δεν τον είδες γιατί δεν έχει σχέσεις με γελοιότητες και δεν χρειάζεται κανένα μανδύα για να κρύβεται από πίσω.
    Οι ενέργειές του είναι πάντα επώνυμες.
    Σε αντίθεση με σας που φοράτε τις γνωστές σε όλους κουκούλες με τις δύο τρύπες…..

  19. Ο/Η ΑΝΩΝΥΜΟΣ λέει:

    προς: Ανώνυμος | 30 Ιουλίου 2008 – 11:55,Ανώνυμος | 30 Ιουλίου 2008 – 12:56

    μικρέ και εκκολαπτόμενε πρίγκηπα, με έπεισες για το αδιάβλητο της οργάνωσης, τις οικολογικές ευαισθησίες σου,οι οποίες σε εξώθησαν να σχολιάσεις!
    μην εξαπατάσαι ότι με βαρύγδουπες εκφράσεις π.χ υποθηκεύεται το μέλλον των παιδιών μας, καλό του τόπου, δικαίωμα στη ζωη θα μας πείσεις και θα μας συγκινίσεις.. που ήσασταν τόσα χρόνια καλέ κρυμμένοι;
    η ανησυχία σας σας βγήκε στα 50 ξαφνικά;
    δεν υπήρχαν αναγκες να οργανωθείτε;για ποια αντίδραση και ριζοσπαστική κίνηση μιλάς στο ονομα της οποιας έχετε συσπειρωθεί;
    και επί της ουσίας τι έχετε κάνει μέχρι τώρα;
    και πώς να με πείσεις όταν ο ιδιος χρωματιζεις την οικολογική συνείδηση,την θεωρείς προνόμιο των αριστερών αποκλείεις με το έτσι γουστάρω δεξιούς και νεοφιλελέυθερους..αλήθεια όσοι ανακυκλώνουν στον ΑΓΙΟ είναι μόνο αριστεροί ή κεντρώοι δηλαδή;
    και να ήθελα να προσφέρω στην εσπευσμένη κίνηση σας, ακόμη και να ήμουν σίγουρος για την αλήθεια των σκοπών σας,με τέτοιες εκφράσεις και σκέψεις με αηδιάζετε..
    πως θα φέρετε αποτέλεσμα με τέτοια νοοτροπία, αποκλείοντας τη συμμετοχή ετέρων; πως θα προσφερετε έργο όταν αρνείστε κατηγορηματικά την προσφορά των λοιπών σε ό,τι θα μπορούσατε να αξιοποιήσετε, μια πληροφορία που σας μεταφέρετε ,έστω και μέσα από αυτό το blog.Υποτιμάτε τον κόσμο και τους δημότες στο σύνολο τους παρουσιάζοντας ότι η οικολογία είναι prive..
    αυτά στις περίεργες συμμαζώξεις σας ….

  20. Ο/Η George λέει:

    Η “οικολογική” κίνηση κάνει ανοικτή συνελευση. Και που τη διαφημίζουν;;;;; Μα στο blog του ΣΥΡΙΖΑ!!!!!!

    http://syriza-agn.pblogs.gr/2008/07/anoihth-synelefsh-oikologikhs-kinhshs.html

    Δεν είδα την ανακοίνωση πουθενα αλλού. Και μετά μας λένε ότι είναι ανεξάρτητη.

    ΚΟΨΤΕ ΡΕ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ. ΤΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΜΑΣ ΛΕΤΕ;;;;;;

    ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΓΚΛΩΒΙΣΕΤΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΦΕΛΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΕΤΣΙ…..

    ΚΑΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ;;;; Οικολογικη κινηση Αγιου Νικολάου, αλλά καλούνε τους πολίτες του Μεραμβέλλου. Ετσι για να θολώσουμε λίγο τα νερά.

    Είπε πριν μερικές μέρες ο Μιχάλης ότι είναι ανυπαρκτοι και θυμηθήκανε να ξεκινησουνε.

    ΝΑΙ ΣΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ. ΟΧΙ ΣΕ ΚΑΠΕΛΩΜΑΤΑ.

  21. Ο/Η thunder λέει:

    ΤΣΙΡΑΚΙ-ΤΣΙΠΡΑΚΙ….ευαίσθητε οικολόγε, ποιός λέει μπαρούφες;
    Ποιός λέει ανακρίβειες;
    Ποιός λέει ανοησίες και ποιός συκοφαντεί;
    Ποιός είναι ελεγχόμενος και καπελωμένος;
    Εχεις να πεις κάτι για το σχόλιο του George;
    Αυτοδιάψευσης και αυτογελοιοποίησης συνέχεια…
    ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ!!!!

  22. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Προς Ανώνυμος | 30 Ιουλίου 2008 – 21:29
    παρασύρθηκες και έβαλες bold στο σχόλιο σου Βασιλάκη, πολύ καλή η ανώνυμη αυτουπεράσπιση του εαυτού σου, όταν θες να επιτεθείς με ελεεινό τρόπο και να μας πεις τι καλός που είσαι κοτσάρεις την ανωνυμία… και μετά έχεις το θράσσος να μιλάς και για τους ανώνυμους υβριστές!
    Και το κλασικό κολπάκι σου όταν θες να αναστρέψεις το κλίμα βγάζεις τους άλλους υβριστές!! εντάξει, εντάξει σε έβρισα τόσο άσχημα που δεν έχει νόημα να σχολιάσεις οτιδήποτε άλλο, βόθρος το στόμα μου…βόθρος!!
    Ξεσκεπάζεσαι…

  23. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    η ανακοίνωση της συνέλευσης της οικολογικής κίνησης έχει πάει σε όλα τα μέσα και ενδιαφερόμενους 2 μέρες τώρα…μακάρι να την βάζατε κι εδώ

  24. Ο/Η Michalis Vasilakis λέει:

    Ανώνυμος | 31 Ιουλίου 2008 – 10:01,

    είσαι ανόητος. Δεν γνωρίζεις πως λειτουργούν κάποια πράγματα και εκτίθεσαι.

    Οσοι γνωρίζουν, μπορούν να κάνουν χρήση προχωρημένων δυνατοτήτων στον σχολιασμό τους. Αυτό τους επιτρέπει για παράδειγμα να κάνουν πιο έντονα τα γράμματα, πλάγια γραφή, να βάλουν παραπομπή σε εικόνα, κλπ.

    Παράδειγμα, αν γράψεις “< strong >123< /strong >“, χωρίς τα κενά στο ενδιάμεσο, το αποτέλεσμα θα είναι “123“.

    Αν γράψει κάποιος “: (“, χωρίς το κενό στο ενδιάμεσο, θα βγει 🙁

    Αν σε ενοχλούν κάποια γραφόμενα δεν έχεις το δικαίωμα να με ταυτίζεις με αυτά. Αν ήθελα ανωνυμία, δεν θα είχα επώνυμο Ιστολόγιο.

    Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω, αλλά δεν με αγγίζουν ούτε οι ύβρεις σου, ούτε η λάσπη σου. Είναι όμως το σχόλιο σου χαρακτηριστικό του τρόπου με τον οποίο, ευτυχώς λίγοι συμπεριφέρονται εδώ, καταχρώμενοι την φιλοξενία, ακόμα και υβρίζοντας με.

    Ανάλογα σχόλια, ακόμα και πολύ περισσότερο υβριστικά έχω δεχθεί αρκετά…

    Για να ξεστραβωθείς (που δεν το πιστεύω) μπορείς να διαβάσεις στην ακόλουθη σελίδα την ενότητα Quicktags:
    http://codex.wordpress.org/Write_Post_SubPanel

    Καλημέρα σε όλους και όλες…

  25. Ο/Η Michalis Vasilakis λέει:

    “Ανώνυμος” | 31 Ιουλίου 2008 – 10:04,

    Πρώτα με βρίζεις (στις 10:01) και μετά (από 3 μόλις λεπτά!) μου λες να βάλω την ανακοίνωση της “οικολογικής κίνησης”; (που παρεμπιπτόντως, υπάρχει μόνο στο Blog του ΣΥΡΙΖΑ και πουθενά αλλού)…

    Μάλλον άλλος είναι αυτός ο οποίος παίζει παιχνιδάκια με την ανωνυμία…

    Ας την στείλει κάποιος σοβαρός και δεν έχω κανένα πρόβλημα να την βάλω…

  26. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Μιχαλη να ξέρεις οτι δεν θα σταματήσει ο πολεμος που σου κάνουν μερικοί.

    Τους τη μπαίνεις και λογικο ειναι να ενοχλούνται και να λενε ότι θέλουνε για να θιξουνε την αξιοπιστια σου.

    Μπορει να μη τα καταφέρνουν αλλα προσπαθουν!!!!!!!

  27. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Συνέχισε και μη δίνεις σημασία.

    ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

  28. Ο/Η manos λέει:

    Οποιος νομιζει οτι ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ σημαινει “μαζωξεις” και “συζητησεις” και “τι καλα που τα λεμε οοολα ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ”, κι “εμεις ειμαστε οι οικολογοι και οι ΑΛΛΟΙ ειναι ηλιθιοι” ειναι το λιγοτερο αλλου νυχτωμενοι…κι επειδη εχω βαρεθει να μου λενε οι…διαφοροι οψιμοι οικολογοι και καλοθελητες ποιος ειμαι ποιος πρεπει να ειμαι τι εχω κανει και τι – κατα τη γνωμη τους – θα πρεπε ναχω κανει γι αυτη τη γ…νη πολη,ας μου πουνε επιτελους ΤΙ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΙ,κι ας με αφησουνε ησυχο στον κοσμο μου…ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΠΙΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ…ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΒΑΡΙΕΜΑΙ Α-Φ-Α-Ν-Τ-Α-Σ-Τ-Α !!!!!

  29. Ο/Η thunder λέει:

    Προς ΤΣΙΡΑΚΙ-ΤΣΙΠΡΑΚΙ….ευαίσθητο οικολόγο:
    ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΘΕΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ GEORGE.

    Αντι αυτού ΕΣΤΡΙΨΕΣ, όπως κάνεις ΠΑΝΤΑ όταν σε ΣΤΡΙΜΩΧΝΟΥΝ.
    Εκτος από μένα και άλλοι χρησιμοποιούν τις προχωρημένες δυνατότητες π.χ. bold στα σχόλιά τους.
    Καλό θα είναι όταν δεν ξέρεις να μη μιλάς και όπως πολύ σωστά είπε ο Μιχάλης, κύταξε να ξεστραβωθείς, πράγμα που ούτε εγώ νομίζω πως θα κάνεις.
    Εχεις συνηθίσει στην τύφλα, απόρροια του σκοταδιού μέσα στο οποίο σ’ έμαθαν να ζεις και να κινείσαι εσύ και το παρεάκι σου.
    Το μόνο που ξέρεις να κάνεις πολύ καλά, είναι να λασπολογείς όπως και σε αυτήν την περίπτωση, κατηγορώντας το Μιχάλη ότι αυτοϋπερασπίζεται και να έχεις γνώμη επί παντός επιστητού.
    Με το γνωστό αποτέλεσμα: να ξεφτιλίζεσαι όπου βρεθείς και όπου σταθείς.
    Ούτε το θάρρος διαθέτεις να ζητήσεις συγνώμη, επικαλούμενος έστω πως δεν γνώριζες.
    Ούτε όταν αποδεικνύεται το εσκεμμένο των λεγόμενων και των ενεργειών σου.
    Πιστός σ’ αυτά που σου δίδαξαν, συνεχίζεις τον κατήφορο, ελπίζοντας στην επιβράβευση από το παρεάκι σου.
    ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ!!!

    Υ.Γ. ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ GEORGE

  30. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Αισθάνομαι πως χάσατε την ψυχραιμία σας! Γιατί έτσι; η απάντηση μου ήταν η εξής: # Ανώνυμος | 31 Ιουλίου 2008 – 10:04

    η ανακοίνωση της συνέλευσης της οικολογικής κίνησης έχει πάει σε όλα τα μέσα και ενδιαφερόμενους 2 μέρες τώρα…μακάρι να την βάζατε κι εδώ

    τουτέστιν, πολύς κόσμος αλλά και μέσα έχουν πάρει την ανακοίνωση και την διαχειρίζονται όπως θέλουν, το ίδιο έκανε και ο ΣΥΡΙΖΑ που την ανέβασε στο μπλογκ του… μη σας τα δίνω με το κουτάλι. Και επιτέλους σταματήστε να αποφεύγετε να κάνετε αντιπαράθεση επι του πολιτικού, το μόνο που κάνετε είναι να ανακαλύπτεται δήθεν σκάνδαλα και διαπλοκές. Τα σχόλια μου είναι σε πολιτική βάση και τα αποφεύγετε συστηματικά. Επίσης αγωνίζεστε να με ταυτίσετε με τον δήμο και τον δήμαρχο… κάνετε μεγάλο λάθος, κανένα σχόλιο μου δεν υπερασπίτηκε τον δήμαρχο ούτε και καμιά τετοια πρόθεση έχω. Αγωνιάτε όπως είπα και πιο πάνω να με ταυτίσετε με κάτι που καμία σχέση δεν έχω. Αγωνίζεστε να αναπαράγετε ένα δίπολο, – ή με εμάς θα είσαι ή με τους άλλους – ε υπάρχουν κι άλλες απόψεις στην κοινωνία.

    Τέλος!!

  31. Ο/Η Michalis Vasilakis λέει:

    1) Λες ψέματα. Δεν είναι έτσι. Ρώτησα και δεν έχει πάει…

    Αν θεωρείτε “μέσο” το blog του ΣΥΡΙΖΑ, τότε καλώς πράξατε και του το στείλατε. Με αυτή τη λογική όμως, θα έπρεπε να ενημερώσετε και άλλα blogs… Εκτός αυτού φαίνεται ότι, πραγματικά μέσα ενημέρωσης δεν είναι στη λίστα σας, διαφορετικά θα είχαν πάρει και αυτά την ανακοίνωση.

    2) Δεν προσπάθησα προσωπικά να σε ταυτίσω με κανένα. Μου επιτέθηκες αναίτια και μόλις 3 λεπτά μετά είχες το θράσος να σχολιάζεις σαν να ήσουν κάποιος άλλος… Μην το παίζεις ότι δεν κατάλαβες τι εννοούσα. Είσαι ο ίδιος που σχολίασε στις 10:01 (δηλαδή το αμέσως προηγούμενο μήνυμα από το οποίο αναφέρεσαι).

    3) Σου παρέθεσα κάποια στοιχεία και δεν υπήρξε καμία απολύτως απάντηση. Είναι φανερό ποιος αποφεύγει την κουβέντα.

    Τέλος, οι ύβρεις που μου απευθύνεις δεν είναι σε “πολιτική” βάση. Είναι σε γκεμπελική και λασπολογική βάση.

    Περίμενα να ζητήσεις έστω μια συγνώμη για τις εκφράσεις σου και την άδικη επίθεση. Δεν το έκανες. Αντ’ αυτού ζητάς και τα ρέστα.

    Αν κάτι έχει τελειώσει, αυτό είναι η ανοχή και η σιωπή, αλλά φυσικά και η ψυχραιμία, όχι η δική μου, αλλά μερικών που νομίζουν ότι βρίσκονται στο απυρόβλητο. Με ανόητους σαν και σένα νομίζουν ότι θα με οδηγήσουν σε ανάλογες συμπεριφορές; Είναι γελασμένοι.

    Αν θέλεις κάτι άλλο, σε παρακαλώ επώνυμα. Δεν έχω διάθεση να αντιπαρατίθεμαι επώνυμα, με ανώνυμους υβριστές που “ξεφύτρωσαν” τελευταία.

  32. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Ανώνυμος, 14:52 ποιος εχασε τη ψυχραιμία του;;;;;

    Βρίζεις τον Μιχάλη και κατηγορείς τους αλλους ότι έχασαν την ψυχραιμία τους;;;;

    Δεν ντρέπεσαι λίγο να μπαίνεις εδώ και να σου δίνει ο ανθρωπος τη δυνατότητα να γράψεις ότι θες και εσύ να τον βρίζεις;;;;;

    Τέτοιοι είσαστε μαζεμένοι σε αυτή την οικολογική ομάδα;;;;; Υβριστές και ψεύτες;;;;;

    Σταματήσετε τα καπελώματε ρε. Η οικολογική κίνηση πρέπει να είναι ανεξάρτητη και οχι καθοδηγούμενη από μερικους που θέλουνε να την χρησιμοποιήσουνε για προσωπικά ωφέλη.

    Εξαφανιστηκαν οι ενεργοί πολιτες και ξεφύτρωσαν οι οικολογικοί….. Αααα ρε δούλεμα που μας ριχνετε και θέλετε να σας πιστεψουμε κιόλας!!!!!!

    Κορόιδα ψάχνετε;;;;;;;

  33. Ο/Η George λέει:

    Σχεδόν ολοι εδώ και μέσα σε αυτούς και εγώ γράφουν ανώνυμα για τους όποιους λογους διαλέγουν την ανωνυμια.

    Ο Μιχάλης τουλάχιστον ξέρουμε ποιός είναι και δε κρύβεται από κανένα που μάλλον αυτό είναι και το πρόβλημα…….

    Ειναι άδικο να τον βρίζουν μερικοι επειδη εκφράζει τις απόψεις του.

    Αλίμονο αν φτάσουμε στο σημείο να πετροβολούμε τον καθένα με τον οποίο διαφωνούμε και δε μας αρέσουν αυτά που λέει.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.