Παράπονα ασθενούς

Share

Ελαβα την ακόλουθη επιστολή και την μεταφέρω ως έχει:

Μιχάλη καλημέρα,

Απογοήτευση και αγανάκτηση από τη χτεσινή μου επίσκεψη στο νοσοκομείο (σσ την Δευτέρα) μας για μια εξέταση.
Στη μια το μεσημέρι ήμουν στο νοσοκομείο με πόνους στη κοιλιά. Με εξέτασε ο μαιευτήρας με εξέτασαν στο ακτινολογικό και με παρέπεμψαν να με δουν και στο παθολογικό.
Στο μεταξύ διάστημα χρειάστηκε να επισκεφθώ και το dressing room όπως το αποκαλούν. Αυτό και αν είναι dressing room ούτε χαρτί υγείας ούτε σαπούνι και όλες οι βρύσες ξεχαρβαλωμένες.
Στις 13.10 καθόμουν στο σαλόνι του παθολογικού για να έρθει η σειρά μου και να εξεταστώ.
Στις 15.30 ήρθε η σειρά αφού βέβαια δεν υπάρχει ούτε σειρά, αλλά όποιος έχει ένα δικό του άνθρωπο του νοσοκομείου εξετάζεται η αφού δίνουν προτεραιότητα στην επανεξέταση όπως ακριβώς επικαλέστηκε κάποιος γιατρός.
Στο ιατρείο του παθολογικού είναι τρεις νεαροί γιατροί ένας άνδρας και και δύο γυναίκες, οι οποίοι μου απευθύνουν την εξής ερώτηση “γιατί ήρθατε εδώ έπρεπε να σας δουν στο χειρουργικό όπου και εφημερεύει και ο υιός του γιατρού που σε έστειλε”.

Πράγματι δεν με ενδιαφέρουν οι διαφορές του παθολογικού με το χειρουργικό και δεν είμαι διατεθειμένη να γίνω το εξιλαστήριο θύμα τους. Οπως και οι συμπολίτες μου με ενδιαφέρει να έχω μια σωστή αντιμετώπιση από τρεις νέους ανθρώπους που πιστεύουν τον όρκο του Ιπποκράτη και που κάνουν λειτούργημα.

Παρόλα αυτά εισέπραξα την αδιαφορία του κυρίου γιατρού, την ειρωνεία της κυρίας γιατρίνας της μεγαλύτερης και την ανάρμοστη συμπεριφορά της μικρότερης που με τα λύπης μου διαπίστωσα ότι η γλώσσα της είναι πιο μεγάλη από το μπόι της.

Στις 17.30 έφυγα μετά από ένα έντονο διαπληκτισμό μαζί τους και πήγα σε κάποιο ιδιώτη γιατρό. Δεν έγραψα τίποτε περισσότερο εκτός από την πραγματικότητα και εύχομαι να μην χρειαστεί ξανά να τους επισκεφθώ. Θα ήθελα όμως τα ονόματα των τριών αυτών προσώπων πουν θεωρούν τους εαυτούς τους γιατρούς έτοιμοι να σκύψουν στα προβλήματα των συνανθρώπων τους.

Ευχαριστώ,
Μαρία

Παράπονα έχω δεχθεί κατά καιρούς κυρίως προφορικά και εκτός των άλλων, πάντα υποδεικνύω να γίνονται γραπτώς και επώνυμα στο νοσοκομείο, ανεξάρτητα αν αφορούν πρόσωπα ή παρατηρήσεις. Σε αυτή την περίπτωση, η Διοίκηση είναι υποχρεωμένη όχι μόνο να ελέγξει το γεγονός, αλλά και να ενημερώσει τον (την) αιτούντα για το αποτέλεσμα.

Ακόμα και εγώ ως μέλος της διοίκησης έχω πέσει θύμα απαράδεκτης συμπεριφοράς κατά το παρελθόν. Μάλιστα προκειμένου να “κλείσει” το θέμα μου είχαν πει να μου ζητηθεί συγνώμη. Για μένα δεν ήταν αυτό το θέμα αλλά κάτι ουσιαστικότερο. Δηλαδή την διαβεβαίωση ότι δεν θα επαναληφθεί σε κάποιον άλλο ασθενή. Δεν μπορούν τέτοια ζητήματα να μπαίνουν σε προσωπική βάση. Εχουν σχέση με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Πιστεύω ότι τέτοια γεγονότα, πάντα πρέπει να αναφέρονται ώστε να γίνονται οι απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να μην επαναληφθούν.

Κάθε πολίτης που επισκέπτεται το νοσοκομείο έχει (συνήθως) την ανάγκη ιατρικής βοήθειας. Καμία δικαιολογία δεν είναι αποδεκτή για να μην την έχει. Υποχρέωση όλων είναι να εξασφαλίσουν τις καλύτερες δυνατές παροχές υγείας.

Share

admin

Τις πληροφορίες για το πρόσωπο μου, τις έχω γράψει στην επιλογή του Ιστολογίου ("Για μένα")....

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.