Φωτογραφικά Ραντάρ…

Share

Μια σειρά από μόνιμα φωτογραφικά ραντάρ έχουν τοποθετηθεί στον εθνικό δρόμο προκειμένου να υπάρξει έλεγχος της υπερβολικής ταχύτητας.
Δεν έχουν λειτουργήσει ακόμα, αλλά απ’ ότι διαπίστωσα το μόνο που λείπει είναι η ηλεκτροδότηση (αλλά και η τοποθέτηση προειδοποιητικών πινακίδων), που σημαίνει πως σύντομα θα είναι σε πλήρη δράση.
Στην φωτογραφία βλέπετε ένα
από αυτά που βρίσκεται λίγο μετά την διακλάδωση των Λιμνών, στο ρεύμα προς Αγιο Νικόλαο.

Δεν ξέρω με τι κριτήρια έχουν μπει, αλλά νομίζω ότι θα έπρεπε να βρίσκονται σε σημεία που στατιστικά παρουσιάζουν αυξημένα ατυχήματα. Για παράδειγμα στο παραπάνω σημείο δεν υπάρχει πρόβλημα, όμως υπάρχει στην κατηφόρα μετά τις φυλακές λόγω της ταχύτητας που μπορεί ν΄αναπτύξει ένα όχημα και των σχετικά απότομων στροφών που ακολουθούν.

Share

admin

Τις πληροφορίες για το πρόσωπο μου, τις έχω γράψει στην επιλογή του Ιστολογίου ("Για μένα")....

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

9 Σχόλια

  1. Ο/Η Μανώλης Βασιλάκης λέει:

    «Καλώς ήρθατε στην υπερ-σύγχρονη, φτιαγμένη με όλους τους Ευρωπαϊκούς κανόνες ασφαλείας, Autobahn Αγίου Νικολάου – Ηρακλείου. Μετά το πέρας των εργασιών εξ-μοντερνισμού της Autobahn, οι κάμερες ελέγχου κυκλοφορίας εγκαταστάθηκαν για την δική σας(μας) ασφάλεια(είσπραξη).»

    Πηγαίνω-έρχομαι Άγιο-Ηράκλειο καθημερινά. Χθες πρώτη μέρα που τις είδα τσαντίστηκα. Σήμερα ανησύχησα, τώρα αγχώνομαι. Δυστυχώς η τοποθέτηση τους έγινε με εμφανέστατα εισπρακτικά κριτήρια. Μακρυά εντελώς από επικίνδυνα σημεία, έχουν μπει ακριβώς εκεί που τα όρια ταχύτητας δεν αφήνουν περιθώρια.

    Συνολικά μέτρησα περίπου 12-13 σε όλο το μήκος της οδού και από τις δύο κατευθύνσεις. Όλα τοποθετημένα προσεχτικά σε σημεία με όρια 50, 40 ακόμα και 30 χλμ, ακόμα και προκλητικά αμέσως μετά (10-20 εκ) την ταμπέλα με το όριο.

    Είναι αρκετά για να απαριθμήσω τα σημεία τους. Θα τα δείτε με την πρώτη ευκαιρία που θα κάνετε την διαδρομή, αλλά μαζί σας πλέον ας έχετε καβάτζα κάμποσα ευρώ για τα διόδια της Autobahn…

  2. Ο/Η Μανώλης Βασιλάκης λέει:

    Αντί να κοιτάξουν να φτιάξουν καμιά γέφυρα στο Σεληνάρι να μην παίζει ο κόσμος κορώνα-γράμματα τη ζωή του κόβοντας την εθνική καθημερινά,

    Αντί να φωτίσουν το σημείο πάνω από τα Μάλια που ξεκινάει ο νέος δρόμος, πού έχουν χάσει τη ζωή τους τόσοι ξένοι (καμία κάμερα εκεί) μόνο φέτος,

    Αντί να τελειώσουν επιτέλους το κομμάτι του Λασιθίου που έχει μείνει τόσα χρόνια στη μοίρα του,

    Αντί να κλείσουν καμία λακούβα ή κανα σαμαράκι,

    Αντί να φωτίσουν ΟΛΗ την Εθνική Οδό,

    κοιτάνε πως θα εισπράξουν…

  3. Νομίζω πως τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται λόγω του κακού δρόμου αλλά και της υπερβολικής ταχύτητας. Αφού λοιπόν δεν μπορεί άμεσα να φτιαχτεί νέος δρόμος, ας μειωθεί η ταχύτητα, έστω και με αυτόν τον τρόπο. Δεν ξέρω τα σημεία, και ίσως ο Μαν. Βασιλάκης να έχει δίκιο. Όταν όμως ξεκίνησε η αστυνομία να δίνει κλήσεις για τα κράνη στον Άγιο Νικόλαο, όλοι έλεγαν ότι γίνεται για εισπρακτικούς λόγους. Σήμερα όμως το 90% των μοτοσυκλετιστών που κυκλοφορούν στην πόλη φοράει κράνος.

    Και ο Άγιος φοβέρα θέλει!

    Όσον αφορά όσα αναφέρει για το χάλι του δρόμου, είναι αλήθεια. Δε μπορεί όμως να αποτελεί άλλοθι για υπερβολική ταχύτητα

  4. Μην ξεχνάς Μιχάλη, ότι λίγο πριν το σημείο που αναφέρεις στις Λίμνες σκοτώθηκαν πριν 4 χρόνια 2 παιδιά από τη Νεάπολη με υπερβολική ταχύτητα.

  5. Ο/Η Michalis Vasilakis λέει:

    Αυτό επεσήμανα παραπάνω στο παράδειγμα που ανέφερα. Περίμενα ότι θα είχε τοποθετηθεί σε άλλη θέση.

    Προφανώς η λειτουργία τους είναι και αποτρεπτική και λογικό είναι να τοποθετούνται πριν ή πάνω σε επικίνδυνα σημεία και όχι όπου η στατιστική είναι ανύπαρκτη ή πολύ χαμηλή.

    ΥΓ: Προς αποφυγή παρεξηγήσεως να δηλώσω ότι δεν είμαι αντίθετος στους ελέγχους, σημειώνω όμως το γεγονός ότι δεν έχω πειστεί για την σκοπιμότητα…

  6. Ο/Η Μανώλης Βασιλάκης λέει:

    Καταρχάς να σημειώσω για αποφυγή παρεξηγήσεων. Δεν είμαι ο τύπος που τρέχει. Πηγαίνω 7 χρόνια τώρα στο Ηράκλειο καθημερινά, το αυτοκίνητο μου είναι 15ετίας, και η μέγιστη ταχύτητα, ακόμα και στα νέα κομμάτια δεν ξεπερνάει τα 100. Μπορεί να ακούγεται χαζό να το λέω για τον εαυτό μου, αλλά δεν θέλω να δημιουργηθεί η εντύπωση οτι γκρινιάζω γιατί θέλω να πηγαίνω με 200.

    Δοκιμάστε εκείνο στο Σεληνάρι. 50 όριο, κατηφόρα, και αρκετά πριν το ίδιο το Μοναστήρι (όπως πάμε προς Ηράκλειο). Αν κάποιος θέλει να με πείσει οτι βρίσκεται εκεί για να «προσέχει» την περιοχή, δεν τα κατάφερε. Στην κατηφόρα, αν κόψεις για 50 το πιθανότερο είναι να δημιουργήσεις καραμπόλα.

    Σε ορισμένα σημεία είναι πρακτικά αδύνατο να πέσεις κάτω από το όριο. Προκαλώ όποιον θέλει να μου κάνει μια νόμιμη βόλτα προς Ηράκλειο 🙂

    Τέλοσπάντων, θα δείξει πως θα πάει, και τι ψάρια πιάνει, αν θα είναι πράγματι μέτρο αποτροπής ατυχημάτων ή θα έχουμε γκρίνιες για κλήσεις. Πάντως μην αρκεστείτε στην δική μου περιγραφή, κάντε μια βόλτα για να δείτε και μόνοι σας.

  7. Ο/Η Manolis Kalogerakis λέει:

    Κυριε Μανουσακη
    Σεβομαι απολυτα την αποψη σας,αλλα θα μου επιτρεψετε να συμφωνησω με τον κο Μανολη Βασιλακη.Αν η Τροχαια νοιαζοταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ για τις ζωες μας,εκτος απο τους δρομους – τους οποιους δεν μπορει η ιδια να φτιαξει – θα φροντιζε ωστε τα ορια ταχυτητας να ειναι σοβαρα και στα σημεια που πρεπει,η σημανση να ειναι εμφανης και στα σημεια που πρεπει,τα ρανταρ να ειναι λειτουργικα και στα σημεια που πρεπει,οι ελεγχοι (για ταχυτητα,διπλωματα,αλκοτεστ)ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΙ,ΤΑΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ.Απο τη στιγμη που ΤΙΠΟΤΑ ΑΠ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ,θα μου επιτρεψετε να πιστευω οτι ολα γινονται με στοχο αποκλειστικα και μονο την τσεπη μας.Τα θανατηφορα ατυχηματα δεν θα τα σταματησουν κυριε Μανουσακη τα ρανταρ.Θα τα σταματησει η οδηγικη παιδεια,κι αυτος που θα μπορεσει επιτελους να δωσει στον καθε Ελληνα – ειδικα στους νεους – να καταλαβει οτι το αυτοκινητο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΔΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ,ΟΥΤΕ STATUS SYMBOL,ΑΛΛΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ,ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΕΒΕΣΑΙ.Ολα αυτα βεβαια με την προυποθεση οτι αγαπας και σεβεσαι τον εαυτο σου και τη ζωη σου πρωτα απ ολα.Οσον αφορα στα κρανη,πρεπει να σας πω οτι για μεσα στην πολη,λογω ειδικων περιστασεων,υπηρχε καποτε μια ατυπη συμφωνια κυριων αναμεσα στην Τροχαια και την Λεσχη Μοτοσυκλετιστων Αγιου Νικολαου ειδικα για το καλοκαιρι,οι αναβατες να φορουν το κρανος τους οταν εβγαιναν εκτος πολης.Δοκιμαστε να εισαστε σε κυκλοφοριακη συμφορηση στην πλατεια Αυγουστο μηνα μεσημερι πισω απο το λεωφορειο,να καταπινετε την εξατμιση του,και να φορατε και το κρανος.Το μυαλο γιαουρτι λεμε τωρα.Αυτο επαψε να ισχυει οταν εχασαν τη ζωη τους καποια πολυ νεα παιδια με παπακια.Ας μην επεκταθω σ αυτο,γιατι μπορει να γινω κακος και δεν θα το ηθελα καθοσον υπηρξα κι εγω μοτοσυκλετιστης (και οχι «»μηχανοβιος).Πολλα πρεπει να γινουν,αλλα αυτα που ηδη γινονται,δυστυχως στερουνται σοβαροτητας,προγραμματισμου,και δεν εχουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

  8. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Εάν ο βόρειος οδικός άξονας ήταν κατασκευασμένος στα πρότυπα
    ενός μοντέρνου αυτοκινητόδρομου που θα πληρούσε όλες τις προδιαγραφές
    οδικής ασφάλειας τότε θα συμφωνούσα κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις και
    σε ορισμένα σημεία π.χ κόμβους, διασταυρώσεις, γέφυρες να τοποθετηθούν
    φωτογραφικά ραντάρ.
    Αντί λοιπόν τα χρήματα αυτά να ξοδευόταν για την βελτίωση της οδικής ασφάλειας,
    για την οδική παιδεία των νέων και των παλιών οδηγών, για την αντικατάσταση
    των παλαιών οχημάτων, θα μπορούσαν τόσα πολλά να είχαν γίνει από την πολιτεία
    προς όφελος των εκατοντάδων συμπολιτών μας που διασχίζουν καθημερινά
    τον βόρειο οδικό άξονα Κρήτης, βρήκαν την λύση, τοποθέτηση φωτογραφικών
    καμερών.
    Ένα μέτρο καθαρά εισπρακτικό που με ανορθόδοξο τρόπο ( ο οδηγός θα πρέπει να
    έχει στο μυαλό του τα φωτογραφικά ραντάρ ) προσπαθούν να συνετίσουν τους οδηγούς. Η δύσκολη οικονομική κατάσταση που βιώνουμε όλοι μας, η αύξηση των
    τελών κυκλοφορίας, προκαλούν οργή και αγανάκτηση η τοποθέτηση τέτοιων
    συστημάτων.
    Γ.Μ

  1. 18 Νοεμβρίου 2008

    […] Φωτογραφικά Ραντάρ… (7) […]

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.