Το πρώτο ατύχημα!
Σχολιάζαμε σε προηγούμενη ανάρτηση το θέμα των δύο κόμβων (στον Σταυρό και στο Καλό Χωριό) του νέου τμήματος[1. Ανάρτηση με θέμα “Τέλος τα φανάρια στον Σταυρό”] και τον κίνδυνο ατυχήματος . Ηδη έγινε το πρώτο ατύχημα στο Καλό Χωριό, όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες. Ευτυχώς δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός, παρά μόνο υλικές ζημιές.
Να σημειώσουμε, πως παρά το μεγάλο πρόβλημα που υπάρχει, θα έπρεπε έστω να έχουν βαφτεί όλες οι νησίδες με έντονο χρώμα. Ούτε αυτό έχει γίνει σε κανέναν από τους δύο. Θα μπορούσαν να μπουν και μερικές σειρές κάθετα στο οδόστρωμα με ανακλαστικά, ώστε ειδικά το βράδυ να τραβούν την προσοχή των οδηγών.
Καθυστερούσε η παράδοση λόγω ΔΕΗ, είχαν τον χρόνο να βρουν γεννήτριες, αλλά χρώμα να βάψουν τις νησίδες δεν βρήκαν. Ούτε φαίνεται αξιολόγησαν σωστά τον κίνδυνο ατυχήματος από τον σχεδιασμό τους. Καλό θα ήταν να γίνουν κυκλικοί κόμβοι και στα δύο άκρα, από τη στιγμή που δεν υπάρχουν φανάρια που να καλύπτουν τις ανάγκες. Θα ήταν η καλύτερη λύση. Ας δουν άμεσα το θέμα, πριν έρθει το καλοκαίρι.
Τουλάχιστον έγιναν που έγιναν τα εγκαίνια, ας φώναζαν κανέναν παπά να κάνει αγιασμό, μπας και βοηθήσει…
Πάντα φταίνε οι άλλοι οι κακοί. Γιαυτό έγινε έτσι η Ελλαδίτσα… Αυτός/ή που οδηγούσε το αυτοκίνητο, δε φταίει; Γιατί στην περιοχή το όριο ταχύτητας είναι 50km/h. Με την ταχύτητα αυτή δε θα είχε κανένα πρόβλημα. Αλλά αν ο/η μάγκας το έπαιζε Σουμάχερ και μπήκε με 80 στο κόμβο, πως να το κρατήσει; Άλλωστε φαίνεται ξεκάθαρα και το αποτύπωμα του φρεναρίσματος στη 2η φωτογραφία.
Ή πιωμένος ήταν ή είχε παραβιάσει το όριο ταχύτητας. Επιτέλους σε αυτή τη χώρα ας αναλαμβάνει ο καθένας την ευθύνη που του αναλογεί.
Ξέρετε τις συνθήκες του ατυχήματος; Αν ναι, ενημερώστε μας. Αν θέλετε να κάνετε υποθέσεις και να γίνετε πραγματογνώμονας, και μπορείτε ακόμα και από κοντινές φωτογραφίες εκτιμάτε και την ταχύτητα που είχε, είστε μεγάλο ταλέντο.
Επί της ουσίας. Η φωτογραφία είναι πάρα πολύ κοντινή για να φανεί το μήκος του φρεναρίσματος, άρα και να εκτιμηθεί έστω και οπτικά η ταχύτητα. Ακόμα, αν έτρεχε, από την πορεία που φαίνεται να είχε, το αυτοκίνητο θα έπρεπε να έχει φύγει προς τα δεξιά της λωρίδας του και όχι προς τα αριστερά. Ούτε κανείς μπορεί να αποκλείσει ότι μπορεί να παρεξέκλινε της πορείας του λόγω άλλου οχήματος
Επίσης, όπως βλέπετε, το ατύχημα πιθανόν να ήταν και μέρα, οπότε οι πιθανότητες να ήταν πιωμένος ελάχιστες.
Το τι ακριβώς συνέβη, θα το κρίνουν οι αρμόδιες αρχές που έχουν πάρει καταθέσεις και γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα μας τις συνθήκες.
Βέβαιο όμως είναι πως πολλοί έχουν εκφράσει τον προβληματισμό και την ανησυχία τους για την λειτουργικότητα των δυο κόμβων. Και αν έχετε κάνει χρήση τους οδού τότε θα έπρεπε να ενστερνίζεστε και ο ίδιος των ανησυχιών. Αν όχι, κακώς μιλάτε…