Η υγεία στο έλεος του τοπικισμού

Share

Δεν είμαι από τα άτομα που μασάνε τα λόγια τους. Αν πραγματικά πίστευα ότι το νοσοκομείο δεν είχε κάνει τα δέοντα, θα είχα σχολιάσει το θέμα της καρδιολογικής από την πρώτη στιγμή. Αφορμή για την καταχώρηση ήταν σχόλιο αναγνώστη σε άλλο θέμα. Να πούμε λοιπόν όλη την αλήθεια για το θέμα…

Κατ’ αρχήν κακώς λέγεται ότι κλείνει η καρδιολογική κλινική του Αγίου Νικολάου. Δεν κλείνει, απλά δεν έχει τη δυνατότητα να εφημερεύει καθημερινά, λόγω αποχώρησης ενός επικουρικού γιατρού.

Η διοίκηση εδώ και καιρό έψαχνε (και ψάχνει) αντικαταστάτη, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει ενδιαφερόμενος γιατρός να έρθει. Ανάλογο πρόβλημα να μην υπάρχουν ενδιαφερόμενοι, έχει παρουσιαστεί κατά το παρελθόν και σε άλλες κλινικές, όπως και τώρα στην καρδιολογική αλλά και στη ΜΕΘ.

Το πρόβλημα παρουσιάζεται στα νοσοκομεία της περιφέρειας σε ειδικότητες που έχουν ζήτηση και υπάρχει έλλειψη στην ειδικότητα.
Αλλες φορές πάλι, παρατηρείται το φαινόμενο να ζητείται από ενδιαφερόμενο γιατρό να έρθει και “ξαφνικά” να βρίσκεται σε θέση άλλου νοσοκομείου μέσω διασυνδέσεων με κάποιους γιατρούς…

Φυσικά, σε τέτοια γεγονότα έρχεται ξανά στην επικαιρότητα το θέμα του ενός και καλού νοσοκομείου στο Λασίθι1. Σκεφτείτε ότι το σύνολο του προσωπικού που υπηρετεί στα ιδρύματα του νομού, είναι υπεραρκετό για να καλύψει τις ανάγκες. Είναι όμως διάσπαρτο σε διαφορετικά ιδρύματα, με αποτέλεσμα πολύ υψηλό κόστος υγείας ανά κάτοικο, αλλά και μη σωστές υπηρεσίες υγείας.
Η υγεία δυστυχώς βρίσκεται στο έλεος του τοπικισμού και του πολιτικού κόστους.

Share

admin

Τις πληροφορίες για το πρόσωπο μου, τις έχω γράψει στην επιλογή του Ιστολογίου ("Για μένα")....

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

28 Σχόλια

  1. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΕΙ?ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΗ..ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ…Η ΜΕΘ ΕΧΕΙ 2 ΓΙΑΤΡΟΥΣ (ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΤΟΥς)ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ 15 ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ 24 ΩΡΟΥ ΒΑΣΕΩΣ…..ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΕΥΣΗΝΙΔΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΤΩΝ ΣΥΓΓΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ

  2. Ο/Η Michalis Vasilakis λέει:

    Θες να πεις ότι δεν θα εφημερεύει πλέον καμία μέρα; Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια ανακρίβεια στα γραφόμενα μου.

  3. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    απορω που εκπλισσεσαι οταν σου λενε οτι ειναι κλειστη η καρδιολογικη…ναι ειναι.δεν δεχεται ασθενεις..κανουν ιατρεια μονο μεχρι τις 3….και απο οτι ξερουμε απο 11 του μηνα θακλεισουν ολες……η ουρολογικη ηδη αρχισε να κλεινει ……………..καντε μια βολτα να δειται

  4. Ο/Η Michalis Vasilakis λέει:

    Είπα ότι “δεν έχει τη δυνατότητα να εφημερεύει καθημερινά”. Και ξαναρωτώ, δεν θα εφημερεύει πλέον καμία μέρα; Είναι ψευδές αυτό ή κάτι άλλο απ’ όσα έγραψα; Ναι ή όχι. Απλή είναι η απάντηση.

    Να τονίσω ότι η όποια θέση μου, δεν σημαίνει ότι δεν συμφωνώ ότι υπάρχει πρόβλημα ή ότι δεν υπάρχουν και άλλα, όπως για παράδειγμα η σοβαρή έλλειψη σε νοσηλευτικό προσωπικό.
    Απλά θεωρώ ισοπεδωτική την καταστροφολογία και την προσπάθεια δημιουργίας πανικού.

    Νομίζω μάλιστα ότι εστίασα στη σημαντικότερη αιτία του συνολικού προβλήματος στο νομό μας για το οποίο κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη να κάνει αυτό που πρέπει. Δηλαδή, ένα κεντρικό νοσοκομείο στο Λασίθι. Να σημειώσω ότι είναι προς τιμή του Ιατρικού Συλλόγου Λασιθίου που έθεσε δημόσια αυτό το ζήτημα.

  5. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Ο Μιχάλης δεν ειπε πουθενά οτι ολα πανε καλά στο νοσοκομειο. Αλλος ήτανε ο συλλογισμός που ηθελε να καταλήξει και αυτός ειναι ότι έχουμε 4 νοσοκομεια και στην ουσια δεν εχουμε κανένα σωστο.

    Δεν έχει το δικαίωμα ο άνθρωπος να πει την άποψη του;

  6. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Ανώνυμος 16:49 εκτος απο ανορθόγραφος εισαι και βιαστικος και αντί να τα βάλεις με την κυβέρνηση και με τους γιατρούς για τα χαλια στην υγεια σου φταίει αλλος.

  7. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    βρε ανωνυμοι συνηγοροι αυτο ειπα κι εγω…δεν τα βαζω με το βασιλακη με την κυβερνηση τα βαζω που ηχερε το προβλημα με τισευφημεριες και δεν εχει γινει τιποτα…τωρα οσον αφορα τισ απαντησεις που ζητατε…..ναι θα ανοιξει παλι για να κανουν εφημεριες Νοεμβριου 5 ο καθενας και μετα θα κλεισει και οι οποιοι ασθενεις θα πανε παλι απο δω κι απο εκει………ευχομαι να μην σας τυχει τιποτα…..εκει θα δειτε κυριοι ανωνυμοι σηνιγοροι ποιους θα βριζεται…τωρα εσενα φιλε που σε ενοχλει ι ορθογραφια μου τι να κανω?δεν ημουνα αριστουχος οπως εσυ…….

  8. Ο/Η Michalis Vasilakis λέει:

    Νομίζω ότι έχω αποδείξει ότι δεν χρειάζομαι συνήγορο. Θα σε παρακαλούσα λοιπόν, να μην με ταυτίζεις με τα σχόλια των επισκεπτών, που όπως και εσύ εκφράζουν την άποψη τους, χωρίς να βρίζουν όπως ψευδώς λες. Διάλογο κάνουμε και όχι πόλεμο.

    Τέλος, χαίρομαι που παραδέχεσαι έστω και συγκεκαλυμμένα ότι δεν είπα ψέματα.

  9. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Αυτά που εγραψε ο Μιχάλης για την καρδιολογική εγραψε και ο Διευθυντής της ο Λαμπράκης στη Ανατολή.

  10. Ο/Η Anwnymos λέει:

    Για να σχηματίσετε μια αντικειμενική εικόνα του τι συμβαίνει σήμερα στο χώρο της υγείας και ποια είναι η κατάσταση στα δημόσια νοσοκομεία, διαβάστε τι γράφει στην εφημερίδα “Καθημερινή” της 31-10-2008 ο καθηγητής Λυκουργος Λιαροπουλος – Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών και ίσως ο πιο “γνώστης” των σχετικών με την πολιτική υγείας θεμάτων τα τελευταία χρόνια καθηγητής στην Ελλάδα:

    “Στο διάστημα της (μακράς, ήδη) υπουργίας του κ. Αβραμόπουλου, ο χώρος της υγείας υφίσταται μία μετάλλαξη, που δεν γίνεται αντιληπτή, ίσως επειδή συντελείται σιωπηλά και σταδιακά. Ο κύριος χαρακτήρας της είναι η αλλαγή στο μίγμα δημόσιου και ιδιωτικού, με τη νοσοκομειακή περίθαλψη ήδη κατά 30% ιδιωτική και τον διαγνωστικό τομέα πολύ περισσότερο. Οι ιδιωτικές δαπάνες έφθασαν το 50% του συνολικού κόστος της υγείας. Ο δημόσιος χώρος υποχωρεί άτακτα και ο ιδιωτικός γεμίζει το κενό, υποθέτω εν γνώσει του κ. υπουργού και με τη στήριξή του, όπως στο πρόσφατο Π.Δ. για τους ιδιωτικούς φορείς. Ενα στα τρία νοικοκυριά χρησιμοποιεί ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα και εργαστηριακούς γιατρούς. Εξι δισ. ή 200 ευρώ τον μήνα ξοδεύουν τα 3.612.000 νοικοκυριά που προσφεύγουν στον ιδιωτικό τομέα. Η συνεχής απαξίωση του ΕΣΥ αναγκάζει την ελληνική οικογένεια να αναζητεί άλλες λύσεις, ενώ εισφορές και φόροι που θα έπρεπε να καλύπτουν τις ανάγκες μας χάνονται σε ένα «πιθάρι» χωρίς πάτο» λόγω κακοδιαχείρισης, κακοδιοίκησης και λανθασμένων(;) επιλογών”.
    Καταλαβαίνεται λοιπόν τι φταίει για την σημερινή κατάσταση στα νοσοκομεία και σε τι αποσκοπεί η εσκεμμένη έλλειψη προσωπικού σε αυτά. Να οδηγηθούμε στην “Ιδιωτική” υγεία γιατί εκεί θέλει να μας οδηγήσει ο νεοφιλελευθερισμός.

  11. Ο/Η Michalis Vasilakis λέει:

    Οπως ανέφερα, το Ιστολόγιο μου έχει στόχο να σχολιάζει κύρια την τοπική επικαιρότητα. Και φυσικά στους στόχους μου δεν είναι να κομματικοποιήσω το Ιστολόγιο, για τον λόγο αυτό και έχω αποφύγει συστηματικά να ασχολούμαι με κόμματα και θέσεις, παρά σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις και πάλι ακροθιγώς.

    Αναρωτιέμαι πάντως πότε πρόλαβαν και άνοιξαν τόσες ιδιωτικές κλινικές και διαγνωστικά κέντρα… Χθες δεν υπήρχαν…

    Προφανώς οι παρωπίδες και η ξύλινη γλώσσα δεν αφήνουν περιθώριο για αντικειμενική θεώρηση των πραγμάτων.

    Πάντως δεν πρέπει να πολυκουράζεσαι, για να έχεις τον χρόνο εν ώρα εργασίας να περιηγείσαι στο Internet και να απαντάς σε σχόλια…

    Καλή σου μέρα

  12. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Anwnymos

    Γιατί δεν έβαλες και την απάντηση να δει και τις δυο πλευρες ο κόσμος; Διαβαστε τι γράφει στην εφημεριδα “Καθημερινή” στις 05-11-08:

    “Με αφορμή επιστολή του καθηγητή κ. Λυκούργου Λιαρόπουλου, που δημοσιεύεται στην έγκριτη εφημερίδα σας, επισημαίνω τα εξής: Ο καθηγητής για θέματα νοσηλευτικής κ. Λυκούργος Λιαρόπουλος, είναι προφανώς «θυμωμένος», όπως αναφέρει, διότι του αφαιρέθηκαν οι αρμοδιότητες ως εκπροσώπου για θέματα υγείας του υπουργείου στον ΟΟΣΑ και ανατέθηκαν στον καθηγητή κ. Γιάννη Τούντα, ειδικό για θέματα διεθνούς πολιτικής της Υγείας, με τον οποίο συνυπηρετούσαν, επί ΠΑΣΟΚ, σε πολιτικές θέσεις ευθύνης του ΕΣΥ.

    Σε ό,τι αφορά τα λεγόμενά του για το ΕΣΥ, του υπενθυμίζω παλαιότερες συζητήσεις μας και τα θετικά σχόλια που ανέφερε για την πολιτική του υπουργείου, ευχόμενος τη συνέχιση της παραμονής του κ. Αβραμόπουλου στο υπουργείο Υγείας, «για το καλό του ΕΣΥ». Αυτά για την αποκατάσταση της αλήθειας, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.

    Αριστειδης Σ. Καλογεροπουλος – Στρατης – Γενικός Γραμματέας υπουργείου Υγείας”

    Ωστε έτσι εεε;;;; Μέχρι που ειχε καρέκλα ήταν καλός ο Αβραμόπουλος και το ΕΣΥ. Ποιές είναι οι λανθασμένες επιλογες;;; Οτι έδωσαν σε άλλον πιό ειδικο τη θέση του;;;; Μόλις την εχασε ήρθαν τα πάνω κάτω;;;; Πολύ σοβαρος καθηγητής!!!!!!

  13. Ο/Η Anwnymos λέει:

    Τα χρόνια αλλά και τα τωρινά προκύψαντα προβλήματα στο Νοσοκομείο μας δεν είναι ανεξάρτητα από την γενικότερη πολιτική που εφαρμόζεται στο χώρο της υγείας. Πιθανόν να διογκώνονται και εξαιτίας του πολυκερματισμού της παροχής περίθαλψης στο νομό μας (4 νοσοκομείας σε ένα νομό των 70.000 κατοίκων)πράγμα που ορθώς – και σας συγχαίρω γι αυτό – προβάλλεται στο Ιστολόγιο σας.
    Εγώ δεν μιλώ ξύλινα εκτός και αν υπονοείται το κείμενο του κ. καθηγητή, ο οποίος όμως είναι ένας καταξιωμένος επιστήμονας και ο οποίος εκτός του ότι χαίρει της εκτίμησης όλων των πολικών φορέων, έχει αποδείξει εμπράκτως και έχει αναγνωριστεί από όλους αυτό, ότι ποτέ δεν δεν φόρεσε κομματικές παρωπίδες.
    Υ.Σ. Αν δεν θέλετε να απαντώ σε σχόλια μπορείτε να μου το πείτε ευθέως και όχι να το σχετίζετε με τις εργασιακές μου υποχρεώσειςτις οποίες δεν γνωρίζετε εκτός και αν μας παρακολουθείτε ηλεκτρονικά……

  14. Ο/Η Michalis Vasilakis λέει:

    Το ποια είναι η κομματική τοποθέτηση του καθηγητή είναι γνωστή, μια και δραστηριοποιείται έντονα σε συγκεκριμένο κόμμα, γεγονός που μπορεί να το διαπιστώσει ο καθένας με μια απλή αναζήτηση. Υπήρξε μάλιστα από τα άτομα που είχαν υπογράψει την υποψηφιότητα Βενιζέλου.
    Μην υπονοείς ότι είναι αντικειμενικός, γιατί κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

    Κλείνοντας θα επαναλάβω ότι δεν είναι στις προθέσεις μου να κομματικοποιήσω το Ιστολόγιο. Με ενδιαφέρουν περισσότερο τα τοπικά δρώμενα και σε αυτά εστιάζω. Χώρος αντιπαράθεσης για γενικότερα πολιτικά θέματα, υπάρχει σε άλλα ιστολόγια. Δεν επιθυμώ να γίνω ένα από αυτά.

    ΥΓ: Σαφώς επιζητώ τα σχόλια,αλλά δεν αποτελεί επιχείρημα περί του αντιθέτου ότι επισημαίνω το γεγονός πως εν ώρα εργασίας (ελλείψει και προσωπικού όπως και ο ίδιος καταγγέλεις – και συμφωνώ) έχεις την πολυτέλεια να περιηγείσαι στο διαδίκτυο (θα μπορούσες να το κάνεις από το σπίτι). Και φυσικά δεν υπάρχει παρακολούθηση, αλλά τα ελάχιστα στατιστικά στοιχεία που έχω στην διάθεση μου, επιτρέπουν με βεβαιότητα να συμπεραίνω κάποια πράγματα…

  15. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Για να προλαβαινει να παιζει με το ιντερνετ σιγα μην ειναι στην πριζα.

  16. Ο/Η Anwnymos λέει:

    Για
    Ανώνυμος έγραψε:
    6 Νοεμβρίου 2008 ώρα 22:29

    Δεν θα μπω στη διαδικασία να σε ενημερώσω για τη σημασία και το ρόλο του διαδικτύου (ιντερνετ όπως το αποκαλείς στην Αγγλική) και του ότι αυτό αποτελεί πλέον το χρησιμότερο εργαλείο στην ενημέρωση και εργασία κάθε εργαζόμενου. Αν εσύ έχεις ταυτίσει το διαδίκτυο με το “παίξιμο” δείχνει την άγνοια σου για αυτό που ονομάζομε επανάσταση στην ενημέρωση και γνώση στον 21ο αιώνα. Εμείς “προλαβαίνουμε” να περιηγούμαστε στο διαδίκτυο γιατί αυτό αποτελεί πλέον το αντικείμενο της εργασίας μας και αυτό επιβάλει η ψηφιακή εποχή μας εκτός και αν θέλετε να εξακολουθούμε να είμαστε ψηφιακά αναλφάβητοι πράγμα που πιθανόν να βόλευε πολλούς.

    Επί της ουσίας της συζήτησης τώρα:

    Η έλλειψη προσωπικού (ιατρών κλπ) δεν είναι ανεξάρτητη της πολιτικής που ασκεί η κεντρική διοίκηση. Για τα όποια προβλήματα διαχείρισης των ανθρώπινων πόρων που προκύπτουν δήθεν “ξαφνικά και τυχαία” δεν μπορεί να μην υπάρχουν υπεύθυνοι. Είτε δεν τα πρόβλεψαν στην ώρα τους (πολιτική ευθύνη) είτε δεν ήταν ικανοί να διαχειριστούν το γραφειοκρατικό σύστημα μέρους του οποίου είναι και αυτοί (διοικητική ανεπάρκεια). Στο ποδόσφαιρο ο προπονητής δεν μπορεί να επικαλεστεί ως δικαιολογία ότι επειδή τραυματίστηκε ο τερματοφύλακας δεν είχε αντικαταστάτη του και έτσι έχασαν τον αγώνα. Θα τον χλευάσουν όλοι και πριν την λήξη του αγώνα θα έχει κιόλας υποβάλει την παραίτηση του (μαζί με τον πρόεδρο του) κάτω και από το βάρος των έντονων διαμαρτυριών των φιλάθλων. Στα νοσοκομεία μας δεν μπορεί να μην υπάρχουν προπονητές και πρόεδροι… Υπάρχουν οι Υπουργοί, οι Υφυπουργοί, οι Γραμματείς, οι ΔΥΠΕάρχες, οι διοικητές… Κανείς από αυτούς δεν κοουτσάρει την ομάδα; Οι ίδιοι οι παίκτες (γιατροί εδώ…) φταίνε που έληξαν τα συμβόλαια τους και δεν μπορούν να συνεχίσουν και έμεινε η ομάδα με 9 παίκτες (για να μη πω με τους μισούς); Δεν άκουσα ποτέ καμιά ομάδα να κατεβαίνει στο πρωτάθλημα με ένα τερματοφύλακα μόνο. Κανένας προπονητής δεν θα δεχόταν να αναλάβει να κοουτσάρει μια τέτοια ομάδα χωρίς τις προβλεπόμενες μεταγραφές εκτός και αν υπάρχει ο στόχος του υποβιβασμού. Ο υποβιβασμός βολεύει πολλούς και πίσω του κρύβονται πολλά συμφέροντα. Οι φίλαθλοι αναγκάζονται να μετακινηθούν σε γήπεδο με ομάδα υψηλότερης κατηγορίας που οι πρόεδροι τους μπορεί να είναι πλούσιοι Σαουδάραβες… Μόνο που το εισιτήριο εκεί είναι ακριβό, πολύ ακριβό και έτσι δεν πας πλέον γιατί δεν μπορείς να πας. Το κακό όμως με την υγεία είναι ότι αν δεν πας, σε πάνε άλλοι και αν δεν υπάρχει η δυνατότητα να σε πάνε άλλοι τότε αναγκαστικά πας κάπου αλλού…. προς τα κυπαρισσάκια…..

  17. Ο/Η Michalis Vasilakis λέει:

    Είσαι οφσάιντ. Μόνο που η υγεία δεν λειτουργεί με ποδοσφαιρικούς όρους. Είναι λειτούργημα και σε καμία περίπτωση η απόδοση δεν θα πρέπει να είναι ανάλογη της κατηγορίας, του μισθού, της μεταγραφής. Μάλιστα δεν καταλαβαίνω πως βρίσκονται “παίκτες” της γ’ εθνικής, να διάγουν βίο πολυτελή ωσάν να ήταν στην α’ εθνική…

    Αλλά ακόμα και έτσι να ήταν, δεν θα άφηνες τα τσικό να παίζουν και εσύ να κάθεσαι στον πάγκο να βλέπεις την ομάδα να μην παίζει καλά ή να χάνει τον αγώνα και να αρνείσαι να μπεις στο γήπεδο. Γιατί τότε μπαίνουν μέσα οι φίλαθλοι και τους δέρνουν όλους. Μόνο που δεν φταίει ο διαιτητής… Και είναι συνήθη αυτά τα φαινόμενα, μια και συχνά τα βλέπουμε στα ΜΜΕ, και δεν αφορούν, παρά σπάνια, ομάδες που έχουν “σπόνσορα” μεγαλοεταιρίες.

    Οσο για τους φιλάθλους της γ’ εθνικής, νιώθουν ότι αν δεν “ενισχύσουν” οι ίδιοι τους “παίκτες”, δεν πρόκειται να υπάρξει “απόδοση” και προφανώς δεν αναφέρομαι στις “σπονσοραρισμένες” και με “μικρότερα γήπεδα και εξοπλισμό” της α’ εθνικής. Αρκετές φορές μάλιστα τους μεταφέρουν δωρεάν σε άλλο γήπεδο του νομού, επειδή οι παίκτες δεν έχουν όρεξη για “αγώνα”, ειδικά την περίοδο των γιορτών…

    Ως μέλος του συστήματος γνωρίζεις καλά πως λειτουργεί, μόνο που δεν κάνεις τίποτα να το αλλάξεις. Φταίνε οι άλλοι, το σύστημα, η εξουσία, αλλά όχι εσύ ή κανείς άλλος οριζόντια ή κάτω σου. Κάπου να ρίξεις την λίθο του αναθέματος ψάχνεις, αποφεύγοντας να δεις τα συνολικά προβλήματα.

    Το θέμα είναι αρκετά πολύπλοκο και σοβαρό
    για να περιορίζεται σε παραθέσεις λογυδρίων, όπως αυτών που επισύναψες παραπάνω και που αποδείχθηκε μάλιστα περίτρανα ότι ήταν από ιδιοτελή κίνητρα.

    Η αλήθεια είναι πως υπάρχουν καλά και κακά στο σύστημα υγείας. Αφορούν και την διοίκηση και το προσωπικό. Ολοι στην πλειοψηφία είναι ευσυνείδητοι, μόνο που τα λίγα “χαλασμένα” εξαρτήματα, κάνουν όλη τη μηχανή να μην δουλεύει σωστά. Δυστυχώς κάθε φορά τα κάθε είδους φαινόμενα τα αντιμετωπίζουμε με κομματική, συναδελφική ή ωχαδερφική διάθεση. Δεν πάει έτσι τίποτα μπροστά και όσο γρηγορότερα το καταλάβουμε, τόσο καλύτερα.

  18. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Anwnymos ώρα 12:12

    Σε καμια λογικη δεν μπορείς να μπεις. Οταν δουλεύεις δεν σερφαρεις στον ιντερνετ και στα μπλογκ να απαντάς σε σχολια και να ψανχεις άρθρα ξεβολεμενων καθηγητων για να μας πείσεις οτι ολα εχουν διαλύσει. Το βλέπουμε και μοναχοι μας αφου τύποι σαν και σενα παίζουνε για να μην τους λενε αναλφάβητους και ο κοσμος περιμένει στην ουρά να εξυπηρετηθεί. Κατι σαν και σενα διαλύσανε το ΕΣΥ.

    Αντε να κοιτάξεις κανενα ασθενη και σταματα να σπαταλας τον χρονο απο αυτους που τον εχουν αναγκη εκτος και αν θες και συ μπαξισι για να δουλέψεις…..

  19. Ο/Η admin λέει:

    Ειχα παει βραδυ τον πατέρα μου στο νοσοκομείο και με είχαν στο περιμενε μια ωρα να ρθει ο γιατρος και στο τελος μας εστειλε σπιτι ο ειδικευομενος. Τετοια ειναι τα χαλια και μετα τρεχει ο κοσμος στα ιδιωτικα να μην ταλαιπωρείται.

  20. Ο/Η George λέει:

    Αμα αρχισουμε να εξιστορουμε τι μας εχει συμβει και τι εχουμε ακουσει δεν θα εχουμε τελειωμο. Αστο καλυτερα γιατι το πραγμα βρωμα πολυ.

    ΤΙ ΤΟ ΘΕΣ ΤΟ ΦΑΚΕΛΑΚΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΙ!!!!!!

  21. Ο/Η Anwnymos λέει:

    Αγαπητέ Μιχάλη,
    Πέταξες την μπάλα στην εξέδρα για να αποφύγεις να απαντήσεις στο κύριο ερώτημα: αν υπάρχει έστω και ένας από την ιεραρχία της εξουσίας που να ευθύνεται για την έλλειψη προσωπικού στο νοσοκομείο.
    Αντιλαμβάνομαι ότι ως κομματικό στέλεχος αλλά και ως μέλος διοίκησης του νοσοκομείου μας, έχεις υποχρέωση να υποστηρίξεις την υφιστάμενη πολιτική και να ανεχθείς την διαμορφωθείσα κατάσταση στο νοσοκομείο μας.
    Η ευθύνη υλοποίησης (και διαχείρισης) των πολιτικών αποφάσεων για την υγεία ανήκει σύμφωνα με το κάθετο των τεσσάρων πεδίων ιεραρχικό μοντέλο διοίκησης του συστήματος υγείας, στον Υπουργό, υφυπουργό / γραμματέα, ΔΥΠΕ, Διοικητή Νοσοκομείου. Τώρα αν κανείς από αυτούς δεν ευθύνεται για την εγκληματική ελλειψη νοσοκομειακών ιατρών παρά μόνο η συγκαιρία κλπ είναι κάτι που δεν νομίζω ότι μπορεί να πείσει σοβαρούς ανθρώπους.
    Εγώ θα σημειώσω εδώ ότι η πολιτεία οφείλει να παρέχει ισχυρά κίνητρα (οικονομικά, μοριοδότηση στην επαγγελματική τους εξέλιξη ακόμα και εξασφάλιση δομών φιλοξενίας) που θα προσελκύουν τους ιατρούς στα επαρχιακά νοσοκομεία αλλά όμως και περιορισμό στην πολλαπλή επιλογή και απόρριψη νοσοκομείων στη διαδικασία αιτήσεων – προσλήψεων από την πλευρά των ιατρών. Υπάρχουν τρόποι για να βρεθούν λύσεις στην υγεία. Απλώς αυτό απαιτεί να υπάρχουν οι κατάλληλοι άνθρωποι στην κατάλληλοι θέση που λέει και ο λαός.
    Θα ήθελα επίσης να σημειώσω ότι και οι προηγούμενοι κυβερνώντες δεν είναι άμοιροι των ευθυνών τους και ιδιαίτερα για την καταστρατήγηση του θεσμού των επικουρικών ιατρών. Και ακόμη, αν βλέπεις τις απόψεις μου ως θέσεις στήριξης πολιτικού φορέα κάνεις μεγάλο λάθος (είναι το τελευταίο πράγμα που θα με ενδιέφερε).

    Προς Ανώνυμος :
    8 Νοεμβρίου 2008 ώρα 10:03

    και George :
    8 Νοεμβρίου 2008 ώρα 18:43

    Το “φακελάκι” είναι μια κατακριτέα από όλους τους πολίτες πράξη και πρέπει όχι μόνο να τιμωρείται ο λαβών αλλά και ο προσφέρων αν δεν είναι εκβιαζόμενος και δεν είχε τη δυνατότητα να το καταγγείλει. Πάντως δεν πρέπει να ισοπεδώνουμε τους πάντες και τα πάντα. Οι ελάχιστοι παραβάτες του όρκου τους δεν θα πρέπει να είναι η αιτία δυσφήμησης όλων των Υγειονομικών. Ξέρω ασθενείς που “κυνηγούν” στην κυριολεξία γιατρούς για να τους προσφέρουν χωρίς αυτοί να θέλουν το παράνομο αυτό “μπαξίσι”. Τέλος πάντων είναι μια “συναλλαγή” που πρέπει να εκλείψει από το χώρο της υγείας. Και βέβαια πρώτα απ’ όλα χρειάζεται αλλαγή νοοτροπίας. Παραδειγμα δεν μπορείς να χτίζεις παράνομα στην οικοδομή σου, σκεπτόμενος ότι “εντάξει μωρέ θα δώσω το κάτι τι στους υπεύθυνους και θα το τακτοποιήσω το θέμα”. Με αυτή τη λογική αναπαράγεις την παρανομία. Το ίδιο ισχύει και για την υγεία αλλά και για όλους τους χώρους εργασίας (ρωτήστε να μάθετε τι γίνεται με τις προμήθειες αλλά και για τις εργασίες ανακαίνισης στα ξενοδοχεία κλπ).
    Πάντως επειδή το “φακελάκι” στη χώρα μας έχει γίνει αντικείμενο πολλών ερευνών (και ξένων), κάποιες αιτίες αναφέρονται και στην κακή αμοιβή των ιατρών. Και επειδή υπάρχει κακή πληροφόρηση στο κόσμο, να σας ενημερώσω ότι ο μισθός ενός γιατρού επιμελητή Β’ Χειρουργού είναι 1400 Ευρώ, πολύ λιγότερα από του κλητήρα της Εφορίας.

    Προς Ανώνυμος :
    8 Νοεμβρίου 2008 ώρα 14:17

    Αν δεν υπάρχουν, αγαπητέ κύριε που έφερες τον πατέρα σου βράδυ στο νοσοκομείο γιατροί για εφημερίες δεν φταίνε αυτοί, αλλά αυτοί που δεν φροντίζουν να υπάρχουν. Αν δεν πληρώσεις δεν θα δουλέψει κανείς τζάμπα. Σε ποιους άλλους εργασιακούς χώρους είδατε εσείς να πηγαίνουν να εργάζονται οι υπάλληλοι δωρεάν;
    Και οι ειδικευόμενοι είναι οι γιατροί που αν και σκληρά εργαζόμενοι, είναι η λάντζα των νοσοκομείων, έχουν ακούσει ελάχιστα ευχαριστώ και αμοίβονται 900 ευρώ.

  22. Ο/Η Michalis Vasilakis λέει:

    Καμία υποχρέωση δεν έχω και σε κανέναν, όπως και καμιά ανοχή δεν επιδεικνύω. Κακώς σε πληροφόρησαν. Δεν σου επιτρέπω λοιπόν να λες πράγματα που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

    Αντιθέτως, εσύ επικαλέστηκες θέσεις μεγαλοστελέχους κόμματος και βολεμένου μέχρι σήμερα του συστήματος, που ενοχλημένος από την απομάκρυνση του, έβγαλε το άχτι του και εσύ επιλεκτικά παρουσίασες την θέση του πλέκοντας το εγκώμιο του!

    Κατά την άποψη σου, για όλα φταίει η (όποια) πολιτική ηγεσία και κανείς άλλος. Δεν πρόκειται να μπω στη συντεχνιακή λογική σου και δεν θα προσπαθήσω να αντικρούσω τα γραφόμενα σου. Νομίζω ότι ο κόσμος κρίνει, μια και πολλές φορές έχει ζήσει από πρώτο χέρι την συμπεριφορά ορισμένων “λειτουργών” (που αν και μειοψηφία συνεχίζει να απολαμβάνει ασυλίας)…

    Για μένα οι ευθύνες όπως και παραπάνω ανέφερα (αλλά σου διέφυγε) είναι συνολικές. Το ΕΣΥ νοσεί και όλοι έχουν-έχουμε το μερίδιο των ευθυνών μας. Το θέμα είναι κατά πόσον ο καθένας το αναλαμβάνει.

  23. Ο/Η George λέει:

    Τι μας ρε Anwnymos;;;; Ειναι δικαιολογια οτι επειδη ειναι κακη η αμοιβη τους παιρνουν φακελακι;;;;

    Να αρχισουμε και μεις να κλεβουμε και να δωροδοκουμαστε επειδη ειναι λιγα τα λεφτα που παιρνουμε;;;;

    Δεν ντρεπεσαι μονο που το λες;;;; Να στηριξουμε και μεις να παιρνουν περισσοτερα αλλα οχι να τα παιρνουν απο μας. Εδω τα ζητανε ή αμα δεν δωσεις σε εχουνε γραμμενο κανονικα και συ μας λες οτι τους κυνηγάνε;;;;;

    ΟΧΙ ΣΤΟ ΦΑΚΕΛΑΚΙ – ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ.

  24. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Anwnymos σου είπα εγώ οτι δεν εφημέρευε; Εγω σου εγραψα πως δεν ερχοτανε να τον δει. Μετα λέω αμα κάνω αναφορα την άλλη φορα θα ειναι χειροτερα και λες θα τον χρειαστω καμια αλλη φορα και καλύτερα να μη μιλησω.
    Οταν η κλινική ΕΦΗΜΕΡΕΥΕΙ και ο γιατρος δεν ερχεται να σε δει ειναι εγκληματικο. Τα υπόλοιπα που μου λες ειναι δικαιολογιες.

    Μπορεί να μην πληρώνονται καλά οι γιατροι αλλα δεν πεινανε κιολας. Αντε γιατι εκει πανε πολλά μαυρα και αφορολογητα που ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΣ “Αν δεν πληρώσεις δεν θα δουλέψει κανείς τζάμπα”. ΒΓΕΣ ΡΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ!!!!!!

    ΚΑΤΙ Μ…..Σ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕΙ ΤΟ ΕΣΥ.

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Εγινε επεξεργασία από τον διαχειριστή. Παρακαλώ όχι υβριστικές εκφράσεις. Θα αναγκαστώ να διαγράφω μηνύματα.

  25. Ο/Η Anwnymos λέει:

    Προς
    George:
    10 Νοεμβρίου 2008 ώρα 17:23
    Ανέφερα ήδη ότι το “φακελάκι” είναι μια καταδικαστέα πράξη και με τίποτα δεν την δικαιολογώ. Απλώς ανέφερα ότι σε έρευνες που έγιναν για την ερμηνεία αυτού του φαινομένου ένας παράγοντας που αναφέρθηκε ήταν και αυτός. Σίγουρα προσωπικά δεν την υιοθετώ. Και φυσικά δεν έχω λόγους να ντρέπομαι επειδή αναφέρω τα στοιχεία μιας έρευνας. Αλίμονο! Η αναφορά δεν είναι και υιοθέτηση.

    Προς:
    Ανώνυμος :
    10 Νοεμβρίου 2008 ώρα 20:04

    Το “Αν δεν πληρώσεις δεν θα δουλέψει κανείς τζάμπα. Σε ποιους άλλους εργασιακούς χώρους είδατε εσείς να πηγαίνουν να εργάζονται οι υπάλληλοι δωρεάν;” είναι ολοφάνερο ότι αναφερόταν στο Κράτος και όχι στους πολίτες. Το κράτος αν δεν διαθέσει χρήματα, δημόσια περίθαλψη δεν θα έχει. Αυτό εννοούσα και πιστεύω καλοπροαίρετα ότι δεν το αντιλήφθηκες γιατί αλλιώς δεν δικαιολογώ να με αποκαλείς Μ….α. Και για το ΕΣΥ έχω αγωνιστεί πολύ περισσότερο από εσένα για να έχεις εσύ δωρεάν περίθαλψη.
    Στη κλινική εφημερεύει(αν εφημερεύει εκείνη τη μέρα) ένας ειδικευμένος ιατρός. Ανάλογα με την σοβαρότητα του περιστατικού στα εξωτερικά ιατρεία, την κλινική εικόνα του και τις εργαστηριακές εξετάσεις κρίνει ο ειδικευόμενος αν θα κληθεί ο ειδικευμένος ή όχι. Πάντως για τα περισσότερα περιστατικά τον συμβουλεύεται. Ο ειδικευμένος ιατρός έχει την ευθύνη της κλινικής του, τις επισκέψεις του κλπ. Δεν είναι δυνατόν να παραβρίσκεται συνέχεια στα Επείγοντα Εξωτερικά Ιατρεία. Γι αυτό φωνάζομε να ιδρυθούν και να λειτουργήσουν ΤΕΠ. Το κτίριο και οι υποδομές είναι έτοιμα από το 2004 αλλά δεν υπάρχει το νομικό πλαίσιο λειτουργίας τους, σύμφωνα με το νέο νόμο. Γι αυτό φωνάζουμε να περάσει ο νέος οργανισμός του Νοσοκομείου μας. Αν υπάρχει ΤΕΠ (Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών) εκεί υπάρχουν μόνιμοι ειδικευμένοι ιατροί Επείγουσας Ιατρικής που αναλαμβάνουν τον ασθενή, εξειδικευμένοι νοσηλευτές κλπ, όπως στο ΠΑΓΝΗ. Είπαμε όμως ότι όλα είναι θέμα χρηματοδότησης από την πολιτεία. Και ο νέος οργανισμός δεν περνάει επειδή έχει και αυτό κάποιο χρηματικό κόστος.

    Νομίζω ότι οι περισσότεροι γιατροί και λοιπό υγειονομικό προσωπικό συμπάσχουν μαζί σας για την εικόνα στο χώρο της υγείας. Μη τους κατηγορείτε άδικα.

    Υ.Σ.
    Και αν διαφωνούμε για κάποια θέματα δεν είναι ανάγκη να βρίζουμε.

  26. Ο/Η George λέει:

    Πες μου μια φορα που βγηκε ο συλλογος σας και εστειλε εναν στον εισαγγελεα ή που τον διαγραψατε. Ειστε συνενοχοι γιατι τους ξερετε και τους καλυβετε και ολα τα αλλα ειναι δικαιλογιες.

  27. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Αν οι ειδικευομενοι ήξεραν την δουλεια τους θα ηταν ειδικευμενοι. Ειδικότητα κανουν και αν δεν κρίνουν σωστα κινδυνευει ο άρρωστος οτι και να μου λες δεν μπορεις να κρύψεις την αλήθεια. Ποιος μου λεει εμενα ότι εκρινε σωστα τη σοβαροτητα για να φωναξει τον γιατρο;

    Μη μας τρελάνεις τώρα με τα κουλα που γράφεις. Και μη μου λες εμένα για δωρεαν περίθαλψη γιατί καθολου δωρεάν δεν είναι. Χρυσαφι τη πληρώνουμε σε φακελακια προμήθειες ταξιδακια και δωρακια. Άλλα βγαίνουν απο τη τσεπη μας και άλλα απο το κράτος που πάλι δικα μας ειναι. Παραμάγαζα μέσα στα νοσοκομεία έχουν ανοιξει οι εταιριες και ρουφάνε το μεδούλι μας.

  28. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Οι συντεχνίες μας κυβερνουν στην Ελλάδα. Των μηχανικών των δικηγορων και των γιατρών. Πάρτε το χαμπάρι ότι ο απλος κοσμάκης πληρωνει και θα συνεχίσει να πληρωνει τα δικά τους συμφέροντα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.